• امروز : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 19 May - 2024
2
مدیر کل نوسازی مدارس گلستان مطرح کرد؛

مدارس گلستان پیشرو در گسترش مدیریت سبز

  • کد خبر : 36468
  • 17 اردیبهشت 1403 - 14:15
مدارس گلستان پیشرو در گسترش مدیریت سبز
فراهی، مدیر کل نوسازی مدارس گلستان گفت: مدارس گلستان در گسترش مدیریت سبز پیشرو هستند.

به گزارش نویاب به نقل از روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس گلستان، وحید فراهی اظهار کرد: در چند سال اخیر با کمک خیرین بزرگوار از جمله بنیاد علمی آموزشی قلم چی تعدادی پنل خورشیدی درسه مدرسه استان نصب و مورد بهره برداری قرار گرفته است.

مدیر کل نوسازی مدارس گلستان افزود: مدارس نیکان مینودشت، شهید جوزاک روستای اوچ تپه آق قلا ، و کماسی گرگان سه مدرسه ای هستند که پنل های خورشیدی با مشخصات فنی بر روی سقف مدارس آن نصب شده است.

فراهی با اشاره به مزایای بکارگیری نیروگاه های خورشیدی در مدارس ، افزود: ساخت این نیروگاه ها ضمن ایجاد درآمد پایدار و صرفه جویی در هزینه های مدارس سبب افزایش خودآگاهی دانش آموزان از مزایای استفاده از انرژی های پاک و حفظ محیط زیست با جلوگیری از بکارگیری سوخت های فسیلی در مدارس می شود.

مدیر کل نوسازی مدارس گلستان تصریح کرد: بکارگیری نیروگاه های خورشیدی در مدارس ضمن صرفه جویی در هزینه های جاری همچون آب، برق و کاغذ و غیره سبب کاهش انتشار آلاینده های زیست محیطی می شود.

وی با اشاره به مدل ورود خیرین مدرسه‌ساز به استفاده از صنعت انرژِی پاک وسبز گفت: سازمان نوسازی مدارس کشور و به تبع آن اداره کل استان این آمادگی را دارد که در مدارس از تکنولوژی های روز دنیا و انرژی های پاک استفاده کند.

لینک کوتاه : https://noyabpress.ir/?p=36468
کد شما در این بخش

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.