• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
9
مدیر منطقه سه شهرک صنعتی گلستان:

بانک‌های گلستان واحدهای تولیدی در تملک را واگذار کنند

  • کد خبر : 3606
  • 01 اسفند 1400 - 12:10
بانک‌های گلستان واحدهای تولیدی در تملک را واگذار کنند
زنگانه، مدیر منطقه سه شهرک صنعتی گلستان مشکل اغلب واحدهای تولیدی را بانک‌های استان اعلام کرد و گفت: انتظار می‌رود بانک‌ها در بحث واگذاری املاکی که درتملکشان قرار دارد، تجدیدنظر کنند.

محمود زنگانه در گفتگو با خبرنگار نویاب تعداد واحدهای صنعتی به بهره برداری رسیده این شهرک صنعتی را ۶۴ واحد برشمرد و اظهار کرد: از این تعداد اکنون ۴۳ واحد فعال داریم.

وی مساحت شهرک صنعتی علی آباد کتول را ۷۱ هکتار اعلام کرد و افزود: یکی از شهرک‌های برخوردار استان، شهرک صنعتی علی آباد کتول است که در ماه‌های گذشته زیر ساخت آن هم تکمیل شد.

مدیر منطقه سه شهرک صنعتی استان از استقرار دو واحد تولیدی بزرگ در این شهرک خبر داد و گفت: شرکت فولاد رسام و ماهوت شمال دو واحد بزرگ این شهرک هستند که به محض بهره برداری حدود ۵۰۰ نفر اشتغال مستقیم ایجاد خواهند کرد.

وی از تکمیل زیرساخت شهرک صنعتی علی آبادکتول خبر داد و افزود: این شهرک آمادگی پذیرش واحدهای تولیدی و استقرار آنها در شهرک صنعتی را دارد.

زنگانه اشتغال واحدهای تولیدی مستقر در این شهرک را حدود ۹۰۰ نفر دانست و گفت: میزان سرمایه گذاری در این شهرک صنعتی حدود ۶۹۵ میلیارد تومان است.

وی با بیان این نکته که متاسفانه در حال حاضر دو کارخانه این شهرک صنعتی در تملک بانک است، افزود: نیاز است تا واحدهای صنعتی معوقات خود را به موقع پرداخت کنند و از طرفی بانک‌ها باید نگاه مثبتی به واحدهای تولیدی داشته و نگرانی بابت پرداختی نداشته باشند.

او مشکل اغلب واحدهای تولیدی را بانک‌های استان اعلام کرد و گفت: انتظار می‌رود بانک‌ها در بحث واگذاری املاکی که تملکشان قرار دارد، تجدید نظر کنند.

مدیر منطقه سه شهرک صنعتی استان در خاتمه یادآور شد: خواهشم از بانک این است که ضمن ارائه مشاوره قبل از پرداخت وام به صنعتگر، هنگام پرداخت تسهیلات هم از اهلیت افراد اطمینان حاصل کند.

لینک کوتاه : https://noyabpress.ir/?p=3606
کد شما در این بخش

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.