• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
8
رئیس اتحادیه صنف تلفن همراه و ثابت گرگان:

شکایت از موبایل فروشان گرگانی ۵۰ درصد کاهش یافت

  • کد خبر : 3585
  • 01 اسفند 1400 - 10:34
شکایت از موبایل فروشان گرگانی ۵۰ درصد کاهش یافت
باقری نیا، رئیس اتحادیه صنف فروشندگان و تعمیرکاران تلفن همراه و ثابت گرگان از ثبت ۳۰۰ شکایت از موبایل فروشان گرگانی در سال گذشته خبرداد و گفت: این تعداد در سال جاری به ۵۰ درصد کاهش یافته است.

مصطفی باقری نیا در گفتگو با خبرنگار نویاب اظهار کرد: ۶۰۰ واحد تحت پوشش اتحادیه موبایل و تلفن همراه گرگان بوده که ۱۸ رسته شغلی مانند فروش و تعمیرات تلفن همراه، تلفن ثابت، لوازم جانبی، مراکز پخش و تک فروشی، دفاتر خدماتی و گارانتی ها را شامل می‌شوند.

رئیس اتحادیه صنف فروشندگان و تعمیرکاران تلفن همراه و ثابت شهرستان گرگان با بیان این که عمده اعضای این اتحادیه در خیابان سرخواجه و ولیعصر گرگان مستقر هستند، افزود: وظایفی برای اتحادیه تعیین شده که وظیفه آن ها در قبال مردم رسیدگی به شکایات، وظیفه آن ها در برابر اعضا، صدور، تمدید و ابطال جواز کسب و همچنین وظیفه در قبال دولت تعامل و همکاری و پاسخ به هرگونه استعلام است.

وی ادامه داد: در سال گذشته حدود ۳۰۰ شکایت مردمی در گرگان ثبت شده و به دلیل نوع شغل ممکن است شکایات زیاد باشد.

باقری نیا با بیان اینکه از مجموعه ۳۰۰ شکایت، ۸۰ درصد آن در اتحادیه حل و فصل شده است، گفت: امسال شکایت ها تا ۵۰ درصد کاهش یافته است.

رئیس اتحادیه صنف فروشندگان و تعمیرکاران تلفن همراه و ثابت شهرستان گرگان ادامه داد: عمده شکایت در زمینه تعمیرات و فروش دستگاه های دست دوم بوده و ممکن است جزئیاتی در مورد آن کالا عنوان نشده باشد و یا خود فروشنده هم از آن مطلع نباشد که در این صورت افراد توجیه شده و مسأله حل و فصل خواهد شد.

وی عنوان کرد: در صنف موبایل فروشان گرانفروشی نداریم زیرا عرصه رقابتی بوده و سود قانونی آنها هفت درصد است اما یک درصد هم اعمال نمی شود.

لینک کوتاه : https://noyabpress.ir/?p=3585
کد شما در این بخش

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.