• امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
6
مدیرکل راه‌وشهرسازی گلستان خبر داد؛

شناسایی ۱۹ هکتار زمین در راستای طرح نهضت ملی مسکن در کلاله

  • کد خبر : 34925
  • 16 فروردین 1403 - 9:46
شناسایی ۱۹ هکتار زمین در راستای طرح نهضت ملی مسکن در کلاله
ملک، مدیرکل راه‌وشهرسازی گلستان گفت: در راستای اجرای طرح نهضت ملی مسکن و تامین زمین، حدود ۱۹ هکتار زمین در شهرستان کلاله شناسایی و در مرحله نهایی انتقال سند است.

به گزارش نویاب به نقل از فارس، مهدی ملک اظهار کرد: تاکنون بیش از ۱۱۶ هزار و ۳۹۰ نفر برای بهره مندی از طرح نهضت ملی مسکن در استان ثبت نام کردند و استعلام بیش از ۸۹ هزار نفر از آن‌ها انجام شده‌است.

مدیرکل راه‌وشهرسازی گلستان افزود: از این تعداد ۱۰ هزار و ۳۰۸ نفر متقاضی دریافت مسکن در کلاله هستند و تمامی دستگاه‌های اجرایی باید برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن که یک قانون در کشور است تلاش کنند.

وی خاطرنشان‌کرد: در سال نخست اجرای طرح نهضت ملی مسکن، در شهرستان کلاله با مسئله کمبود زمین مواجه بودیم که با توافق بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی این مشکل رفع شد.

مدیرکل راه‌وشهرسازی گلستان با بیان اینکه تأمین زمین در شهرستان کلاله در مراحل پایانی قرار دارد، گفت: بر اساس این توافق، یک قطعه زمین ۱۹ هکتاری برای احداث مسکن در نظر گرفته شده که مباحث الحاق به محدوده شهر، انجام مطالعات و تهیه و تصویب طرح تفکیکی و تعیین سرانه‌ها در کارگروه امور زیربنایی و شهرسازی و کمیسیون ماده پنج استان به تصویب رسیده است.

ملک گفت: در حال حاضر نیز کل عرصه در فرآیند تفکیک ثبتی قرار داشته که پس از انجام آن، سند مالکیت از جانب بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی به نام سازمان ملی زمین و مسکن منتقل می‌شود و زمین آماده سیاست گذاری برای طرح نهضت ملی مسکن و قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت خواهدشد.

لینک کوتاه : https://noyabpress.ir/?p=34925
کد شما در این بخش

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.