• امروز : پنجشنبه, ۲۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 9 May - 2024
0
مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه گلستان:

مصرف بنزین نوروزی در گلستان هشت درصد بیشتر شد

  • کد خبر : 34912
  • 16 فروردین 1403 - 9:23
مصرف بنزین نوروزی در گلستان هشت درصد بیشتر شد
حسینی، مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه گلستان گفت: مصرف بنزین در جایگاه‌های این استان همزمان با تعطیلات نوروز امسال در مقایسه با سال قبل هشت درصد بیشتر شد.
به گزارش نویاب به نقل ایرنا، سیدمحمد حسینی اظهار کرد: از ۲۹ اسفند ماه سال ۱۴۰۲ تا پایان ۱۳ فروردین ماه امسال، ۳۱ میلیون لیتر بنزین در مجاری عرضه استان توزیع شد.

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه گلستان افزود: بیشترین مصرف بنزین در این گلستان، در بازه زمانی ۲۹ اسفند ماه سال گذشته به میزان ۲ میلیون و ۸۱۹ هزار لیتر ثبت شده است.

وی خاطرنشان کرد: شهروندان مسوول بهینه مصرف کردن این انرژی به عنوان سرمایه ملی هستند.

حسینی با اشاره به این که بعد از اعلام وزیر نفت مبنی بر سوخت‌گیری با کارت سوخت شخصی از ۱۰ روز آینده، این گمانه‌زنی در رسانه‌ها مطرح شد که کارت آزاد دیگر در جایگاه‌ها موجود نخواهد بود و حتی برخی خبرها از خرید و فروش کارت سوخت شخصی در فضای مجازی حکایت داشت افزود: کارت اضطراری در جایگاه‌ها همچنان وجود خواهد داشت و لزوم استفاده حداکثری از کارت سوخت شخصی به معنای جمع‌آوری کامل کارت سوخت آزاد جایگاه‌ها نیست.

وی اضافه کرد: پس از انجام مقدمات اجرای این طرح مطابق با تاکید قانون بودجه، از هفته‌های آتی طرح استفاده حداکثری از کارت سوخت شخصی آغاز خواهد شد.

وی یادآور شد: کارت آزاد به طور کامل از جایگاه‌های سوخت جمع‌آوری نخواهد شد و همواره جایگاه‌ها برای سوخت‌گیری اضطراری کارت آزاد در اختیار خواهند داشت و مردم از این بابت نگرانی نداشته باشند.

لینک کوتاه : https://noyabpress.ir/?p=34912
کد شما در این بخش

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.