• امروز : دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 20 May - 2024
0
دبیر کل انجمن کارفرمایی صنایع پتروشیمی ایران مطرح کرد؛

بهبود نقدینگی شرکت‌های پتروشیمی با لغو اخذ مالیات علل‌الحساب از صادرات مواد خام و نیمه‌خام

  • کد خبر : 34232
  • 26 اسفند 1402 - 8:22
بهبود نقدینگی شرکت‌های پتروشیمی با لغو اخذ مالیات علل‌الحساب از صادرات مواد خام و نیمه‌خام
مهدوی ابهری، دبیر کل انجمن کارفرمایی صنایع پتروشیمی ایران گفت: با لغو اخذ مالیات علل‌الحساب از صادرات مواد خام و نیمه خام شرکت‌های پتروشیمی شاهد سودآوری و بهبود نقدینگی این صنعت ارزآور خواهیم بود.

به گزارش نویاب به نقل از تجارت نیوز، احمد مهدوی ابهری در رابطه با لغو اخذ مالیات علل‌الحساب از صادرات مواد خام و نیمه‌خام شرکت‌های پتروشیمی، اظهار کرد: تمام تولیدکنندگان از دولت و وزارت اقتصاد خواهان حمایت از تولید و بنگاه‌های تولیدی هستند، زیرا اخذ مالیات علل الحساب از صادرات مواد خام و نیمه خام به نقدینگی شرکت‌های پتروشیمی‌ها آسیب وارد می‌کرد.

دبیر کل انجمن کارفرمایی صنایع پتروشیمی ایران افزود: تا پیش از ابلاغیه وزارت اقتصاد، شرکت‌هایی که از احتمال سودآوری پایانی برخوردار بودند و بدهی مالیاتی برای آن‌ها متصور نبود نیز باید مالیات علل الحساب را پرداخت می‌کردند و همین موضوع چالش‌هایی را برای آن‌ها ایجاد کرد.

وی در پایان تصریح کرد: سرانجام با پیگیری‌های انجمن کارفرمایی صنایع پتروشیمی به همراه سازمان بورس و اوراق بهادار و با همکاری وزارت اقتصاد با لغو اخذ مالیات علل الحساب از صادرات مواد خام و نیمه خام شرکت‌های پتروشیمی موافقت شد که اکنون با تحقق این امر شاهد سودآوری و بهبود نقدینگی این صنعت ارزآور خواهیم بود

لینک کوتاه : https://noyabpress.ir/?p=34232
کد شما در این بخش

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.