• امروز : پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
0
عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی گرگان مطرح کرد؛

از دست دادن فرصت های اقتصادی با کم‌توجهی به منطقه آزاد اینچه برون

  • کد خبر : 34168
  • 24 اسفند 1402 - 7:29
از دست دادن فرصت های اقتصادی با کم‌توجهی به منطقه آزاد اینچه برون
صفوی، عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی گرگان گفت: کم توجهی به اجرای زیر ساخت ها در منطقه آزاد تجاری اینچه برون موجب از دست رفتن فرصت های اقتصادی این منطقه می شود.

به گزارش نویاب به نقل از روابط عمومی اتاق بازرگانی گرگان، سعید صفوی در نشست هم اندیشی با منتخبین مردم استان گلستان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد:عدم توجه به منطقه آزاد اینچه برون بسیاری از فرصت های اقتصادی را از بین می برد.

 عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی گرگان افزود:منطقه آزاد مازندران هم اکنون رقیب اینچه برون گلستان شده است و با اینکه به تازگی این اتفاق رخ داده اما ببینید چطور فرصت های اقتصادی را درو می کنند.

صفوی بیان کرد:متاسفانه در ادوار گذشته  توجه جدی به جذب بودجه و اجرای زیر ساخت ها نشده و همین مسأله موجب شده تا هر روز بازرگانان فرصت های اقتصادی بیشتری را از دست بدهند.

وی خاطر نشان کرد:توسعه و فعال شدن منطقه تجاری اینچه برون فرصت های سرمایه ای زیادی را برای کشور و گلستان به همراه دارد .

عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی گرگان گفت:بخش اقتصادی امروز با چالشهای زیادی روبرو است و چند روز پیش اعلام بخشنامه ای از طرف استاندارد و پس از اعتراض حذف آن از سمت وزیر اقتصاد نشان دهنده این موضوع ست که با این مدیران خاطی برخورد جدی نمی شود.

صفوی بیان کرد:کمیسیون های تخصصی اتاق بازرگانی یکی از بهترین گزینه ها برای دقت نظر نمایندگان استان بر مسائل اقتصادی استان و دریافت مصوبه و بودجه برای توسعه است که نمایندگان باید اهتمام جدی به حضور و پیگیری این جلسات داشته باشند.

لینک کوتاه : https://noyabpress.ir/?p=34168
کد شما در این بخش

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.