• امروز : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 19 May - 2024
1
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان:

برف‌روبی جاده‌های کوهستانی گلستان به پایان رسید

  • کد خبر : 31602
  • 14 بهمن 1402 - 10:53
برف‌روبی جاده‌های کوهستانی گلستان به پایان رسید
مصدقی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان گفت: برف‌روبی جاده‌های آزادشهر- شاهرود (خوش‌ییلاق)، پارک ملی گلستان واقع در مسیر گالیکش- بجنورد و توسکستان واقع در گرگان - شاهرود در محدوده استان گلستان به پایان رسید و بازگشایی این مسیرها در انتظار پایان عملیات برف‌روبی در استان‌های سمنان و خراسان شمالی است.
به گزارش نویاب به نقل از ایرنا، عادل مصدقی، اظهار کرد: شماره تلفن ۱۴۱ به صورت ۲۴ ساعته وضعیت راه‌ها را اعلام می‌کند و کاربران جاده‌ای می توانند با استفاده از نرم افزار کاربردی و سامانه ۱۴۱ از وضعیت راه‌ها مطلع شوند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان از رانندگان خواست در صورت سفر از سلامت وسیله نقلیه خود و همراه داشتن لوازم زمستانی از جمله زنجیر چرخ و لباس گرم، اطمینان حاصل کرده و با عوامل راهداری و پلیس راه مستقر در جاده‌ها همکاری کنند.

وی افزود: برای بازگشایی راه‌های کوهستانی و جنگلی گلستان به ویژه جاده‌های اصلی و مشترک با استان‌های همجوار از ۳۰ گروه راهداری با بهره‌گیری از ۱۲۰ دستگاه ماشین آلات سنگین استفاده شد.

مصدقی یادآور شد: از عصر روز گذشته ( جمعه) تا بامداد شنبه، راهداران هزار و ۷۰۰ کیلومتر عملیات برف‌روبی و نمک‌پاشی را در راه‌های کوهستانی و جنگلی استان انجام دادند.

استان گلستان در شمال کشور قرار دارد و با استان خراسان شمالی در شرق، استان سمنان در جنوب و مازندران از غرب و ترکمنستان از شمال همسایه است.

لینک کوتاه : https://noyabpress.ir/?p=31602
کد شما در این بخش

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.