• امروز : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 19 May - 2024
2
مدیر مخابرات منطقه گلستان مطرح کرد؛

تحول زیر ساختی گلستان در حوزه ارتباطات

  • کد خبر : 31453
  • 10 بهمن 1402 - 14:47
تحول زیر ساختی گلستان در حوزه ارتباطات
 شهمرادی، مدیر مخابرات منطقه گلستان از تحول زیرساختی در حوزه ارتباطات در سال ۱۴۰۳ نیز خبر داد و آنرا از برنامه های سال آینده دانست.

به گزارش نویاب به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه گلستان، غلامعلی شهمرادی صبح امروز دوشنبه در نشست با گروه خبری فجر گلستان که به مناسبت دهه فجر در محل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان تشکیل شده است، با اشاره به اهم پروژه های مخابرات از هفته دولت تا دهه فجر همچون توسعه فیبر نوری و اتصال منازل و کسب و کارها به این تکنولوژی و همچنین توسعه اینترنت پرسرعت همراه اول اظهار کرد: ۱۶۶ پروژه با اعتباری بالغ بر ۳۱۰ میلیارد تومان در سه ماهه گذشته آماده افتتاح و بهره برداری است.

مدیر مخابرات منطقه گلستان افزود: تمامی این پروژه ها بر اساس عدالت ارتباطی انجام شده که رضایت مندی مردم استان را در پی خواهد داشت.

شهمرادی با تاکید بر اینکه توسعه ارتباطات مخابراتی در روستاها از برنامه های اولویت دار مخابرات بوده، گفت: بیش از نیمی از پروژه های آماده افتتاح در دهه فجر مربوط به روستاها بوده که اعتبار تخصیص یافته برای آنها بیش از ۱۵۰ میلیارد تومان است.

وی از عملیات جهادی یکروزه مخابرات برای بازسازی شبکه مخابراتی در شهرستانها به عنوان یک اقدام نوآورانه نام برد و گفت: با انجام این عملیات جهادی در چهار شهرستان، این برنامه همچنان ادامه خواهد داشت. مدیر مخابرات منطقه گلستان از تحول زیرساختی در حوزه ارتباطات در سال ۱۴۰۳ نیز خبر داد و آنرا از برنامه های سال آینده دانست.

لینک کوتاه : https://noyabpress.ir/?p=31453
کد شما در این بخش

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.