• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
11
تولیدکننده لوازم خانگی مطرح کرد؛

ضرورت برخورد با فعالان زیرپارکینگی/ مسئولان شرایط تولید را تسهیل کنند

  • کد خبر : 2735
  • 26 دی 1400 - 13:20
ضرورت برخورد با فعالان زیرپارکینگی/ مسئولان شرایط تولید را تسهیل کنند
شفاهی، تولیدکننده لوازم خانگی با ابراز گِله از فعالیت برخی زیرپارکینگی ها و انباری های بدون مجوز، گفت: ما در زمینه پرداخت مالیات مشکلی نداریم ولی امیدوارم جلوی فعالیت غیرمجازها گرفته شود.

به گزارش نویاب، سعید شفاهی بیان کرد: در حال حاضر عمده ترین مشکلات تولیدکنندگان تسهیلات و فروش است؛ حدود سه ماه است که جلوی پرداخت تسهیلات گرفته شده و ما طبق برنامه ریزی با چالش روبرو شده ایم.

این تولیدکننده لوازم خانگی با بیان این که این مسائل دست به دست هم می‌دهد که نتوانیم آن طور که باید فعالیت کنیم، افزود: قیمت مواد اولیه افزایش یافته و به تبع آن قیمت کالاها و محصولات هم بیشتر شده است و این مسائل موجب می شود بسیاری از تولیدکنندگان و فروشندگان تخفیف یا فروش اقساطی را بردارند که خود این امر به کاهش فروش و تولید ختم می شود.

وی بیان کرد: هم اکنون مصرف‌کننده فشار سنگینی را تحمل کرده و میزان مراجعات برای خرید کالا هم کاهش یافته است.

شفاهی گفت: سطح توان خرید مردم به شدت پایین آمده و آن ها نمی توانند برای خرید یک ماشین لباسشویی ۱۵ میلیون تومان هزینه کنند.

این تولیدکننده لوازم خانگی ادامه داد: در سابق کارمندان می‌توانستند با حقوق خود به صورت اقساطی کالایی را خریداری کنند اما هم اکنون برای پیش پرداخت یک کالا باید همه حقوق یک ماه خود را بدهند و این امر برای خانواده ها سخت است.

وی عنوان کرد: اگرمسئولان نمی‌توانند جلوی افزایش قیمت‌ها را بگیرند باید شرایط خرید کالا و یا شرایط تولید را تسهیل کنند که این امر بر روی کاهش قیمت ها موثر است و فروشندگان هم می توانند کالا را در اقساط بلندمدت تر به مشتریان بفروشند.

شفاهی با ابراز گله از فعالیت برخی از زیرپارکینگی ها و انباری های بدون مجوز، گفت: ما در زمینه پرداخت مالیات مشکلی نداریم ولی امیدوارم که از همه واحدها مالیات اخذ شده و جلوی فعالیت غیرمجازها هم گرفته شود زیرا این امر باعث می‌شود ما نتوانیم با دیگران رقابت کنیم.

وی در مورد سابقه شرکت هم گفت: حدود ۲۰ سال است که در صنف لوازم خانگی فعالیت می‌کنیم و با مشارکت برخی از شرکت ها حدود دو سال است که در زمینه تولید لوازم خانگی با برند لونکسین فعال هستیم.

شفاهی بیان کرد: در حال حاضر در سه استان شمالی فعالیت کرده و در صورت بهبود شرایط در سایر استان‌ها هم نمایندگی خواهیم داشت.

این تولید کننده لوازم خانگی افزود: در شرکت ۲۵ نفر مشغول به فعالیت بوده و البته کارخانه های یخچال، ماشین لباسشویی و غیره هر کدام نیروی کار جدایی دارند.

گفتنی است محصولات این شرکت شامل، یخچال فریزر، فریزر صندوقی، ماشین لباسشویی و ظرفشویی و پنکه است و هم در زمینه تولید و هم واردات برخی از کالاها و قطعات فعالیت می کنند.

لینک کوتاه : https://noyabpress.ir/?p=2735
  • نویسنده : اعظم محبی
کد شما در این بخش

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.