• امروز : شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 18 May - 2024
1

انتخابات نهمین دوره کانون وکلای دادگستری گلستان ۲۲ تیر برگزار می‌شود

  • کد خبر : 21473
  • 20 تیر 1402 - 9:57
انتخابات نهمین دوره کانون وکلای دادگستری گلستان ۲۲ تیر برگزار می‌شود
نهمین دوره انتخابات هیأت مدیره کانون وکلای دادگستری گلستان 22تیرماه در کانون وکلای دادگستری گلستان برگزار می شود.

به گزارش نویاب به نقل از روابط عمومی کانون وکلای دادگستری گلستان نهمین دوره انتخابات هیأت مدیره کانون وکلای دادگستری گلستان ۲۲تیرماه در کانون وکلای دادگستری گلستان برگزار می شود. لذا از وکلای پایه یک دادگستری گلستان که محکومیت انتظامی درجه ۴ به بالا نداشته و در حال تعلیق از وکالت نباشند با همراه داشتن پروانه وکالت معتبر در این انتخابات می توانند شرکت کنند.

بر اساس این گزارش، نامزدهای تأییدشده از سوی دادگاه عالی انتظامی قضات، غلامرضا اتحادیه، عباس اسدی، حمیدرضا اسمعیلی، فرهاد توماج، مهدیس سعیدی، رضا سلیمانی، علی طالع زاری، محمدتقی عرفانی، حسن فرزانگان، علی قاضی، امید کفاش، علی مقسم و علی اصغر منصوریان هستند.

در طرح شرایط عمومی انتخابات آمده: چنانچه ساعت انتخابات در روز رأی گیری نیاز به تمدید داشته باشد این امر با تشخیص هیأت نظارت در همان روز اعلام خواهد شد.

انتخابات جمعی و مخفی است و رأی باید روی اوراقی که به مهر هیأت نظارت رسیده و رأی به تعداد اعضای اصلی (۵ نفر) که دارای ردیف شماره دار پیش بینی شده نوشته شود. هر رأی دهنده پس از ارایه پروانه وکالت خود و امضاء در فهرست اسامی واجدین شرایط رأی خود را در صندوق آراء می اندازد. همچنین حق رأی کسانی که تا پایان جلسه حاضر نشده و رأی ندهند ساقط است.

پس از اتمام اخذ آراء اگر وقت کافی باشد شروع به قرائت آراء می شود و در غیر اینصورت هیأت نظارت صندوق را لاک و مهر کرده و روز بعد شروع به استخراج می نماید و بر هر ورقه که قرائت شد مهر “قرائت شد” زده و ضبط خواهد شد.

لینک کوتاه : https://noyabpress.ir/?p=21473
  • منبع : روابط عمومی کانون وکلای دادگستری گلستان
کد شما در این بخش

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.