• امروز : شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 18 May - 2024
2
موسس استارت آپ پروانه ساختمانی مطرح کرد؛

حذف واسطه ها با راه اندازی سامانه پروانه ساختمانی در گلستان

  • کد خبر : 20642
  • 27 خرداد 1402 - 14:31
حذف واسطه ها با راه اندازی سامانه پروانه ساختمانی در گلستان
موسس استارت آپ پروانه ساختمانی گفت: با راه اندازی این سامانه حلقه های واسطه بین انبوه سازان و مهندسان طراح و مجریان جذف می شوند.

موسس استارت آپ پروانه ساختمانی با بیان اینکه این استارت آپ بومی است و در گلستان شکل گرفته، افزود: این سامانه انبوه سازان و توسعه گران را به مهندسین طراح و مجریان ساختمان وصل می کند.

به گفته او، اکنون ۹۰ درصد مهندسان ساختمان شاغل در رشته طراحی و مجری ساختمان ناگزیر به کار با نرخ هایی که توسط تعدادی واسطه گر تعیین می شد همکاری می کردند اما تلاش شده تا از این طریق این سامانه، چنین مشکلاتی مرتفع شود.

وی ادامه داد: از مهندسین طراح و مجریان دارای پروانه اشتغال در این سامانه ثبت نام می شود که درج اطلاعاتی از قبیل صلاحیت رشته، پایه و ظرفیت این افراد لازم بوده  به عنوان بانک اطلاعاتی آن را ذخیره می کنیم.

خواجه خاطر نشان کرد: سازندگانی که به دنبال مهندس طراح و مجری ساختمان هستند می توانند با مراجعه به این سایت و با واردکردن مشخصات ساختمان، مهندسانی که صلاحیت انجام آن کار را دارند شناسایی کرده و برای آنها درخواست همکاری دهند.

وی با بیان این نکته که درصورت تمایل انبوه سازان کارهای نظام مهندسی و شهرداری را برای آنها انجام خواهیم داد، افزود: در این راستا تفاهم نامه ای با سازمان نظام مهندسی ساختمان منعقد کردیم که امیدواریم این اتفاق برای مهندسان موثر باشد.

لینک کوتاه : https://noyabpress.ir/?p=20642
کد شما در این بخش

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.