• امروز : شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 18 May - 2024
4

حضور برندهای مطرح کشور با تلاش هلدینگ قاسمی در نمایشگاه صنعت ساختمان/ استقبال مطلوب بود

  • کد خبر : 20582
  • 26 خرداد 1402 - 14:14
حضور  برندهای مطرح کشور با تلاش هلدینگ قاسمی در نمایشگاه صنعت ساختمان/ استقبال مطلوب بود
هلدینگ بازرگانی قاسمی برای استفاده بهتر تولیدکنندگان و انبوه سازان گلستانی در بیست و یکمین نمایشگاه صنعت ساختمان گلستان با 10 کمپانی تولیدی حاضر شد.

نویاب؛ سرویس ساختمان: نمایشگاه ها همواره بستری برای تبادل ارتباط بین مصرف کننده و تولیدکنندگان به شمار می رود اما رویدادی تخصصی نظیر نمایشگاه ساختمان سه ضلع انبوه سازان، تولیدکنندگان مصالح ساختمانی و مصرف کنندگان نهایی را به یکدیگر متصل می کند.

به اعتقاد «حمید قاسمی» مدیرعامل شرکت بازرگانی قاسمی چنین رویدادهایی به عنوان یک پلتفرم تاثیرگذار برای متخصصان و کارشناسان محسوب می شود چرا که از این طریق با جدیدترین فناوری و تکنولوژی روز آشنا خواهند شد. مشروح گفتگو با این فعال اقتصادی را در زیر بخوانید.

*شرکت بازرگانی قاسمی با چه شرکت هایی در نمایشگاه حضور یافته است؟

یکی از شرکت های بزرگ تهران به نام فناوران تهویه پیام که واردکننده الکتروموتورهای بارلی(ابزاری است که می تواند انرژی الکتریکی را به انرژی مکانیکی تبدیل کند) در در بیست و یکمین نمایشگاه صنع ساختمان گلستان حضور دارد.

این شرکت در بخش انواع سیستم‌های تهویه صنعتی، پمپ‌، انواع الکترومتورهای مورد مصرف صنایع مختلف، سیستم‌های گرمایشی تابشی و تجهیزات مرغداری و … بر طبق آخرین استاندارهای بین‌الملی تولید دارد.

شرکت گست کول هم از دیگر کمپانی های معتبر کشور است که در تولید سیستم سرمایشی اعم از داکت اسپیلت، چیلر و مینی چیلر فعال است تولیدات این شرکت مورد استفاده هتل ها، بیمارستان ها، کارخانجات صنعتی و مصارف خانگی است.

 شرکت دانش بنیان مخزن فولاد رافع با نام تجاری «دابو صنعت» از دیگر برندهای معتبر در کشور است که در این نمایشگاه حضور یافته است. از جمله تولیدات این شرکت انواع دیگ‌های مورد استفاده در صنایع مختلف (بخار، آب داغ، آب گرم و روغن داغ)، مبدل‌های حرارتی، انواع فیلتر مایعات، دی اریتور، مخازن تحت فشار، انواع سیستم‌های کاهنده مصرف انرژی، پکیج‌های چند منظوره موتورخانه‌ای، هواسازهای گرمایشی (هیتر) و مشعل‌های صنعتی است.

تأمین آب گرم مصرفی خانگی یکی از مشکلات رایج در منازل است که این شرکت با ساخت پکیج‌های زمینی با نام تجاری «مینیاتور»، این معضل را برطرف کرده‌ است. از ویژگی‌های منحصربه‌فرد پکیج‌های مینیاتور این است که هیچ‌گونه قطعه تعویضی ندارند و رسوبی که پس از ده سال استفاده در آنها ایجاد می‌شود را می‌توان در یک ساعت زمان، به‌راحتی ازبین برد.
شرکت دمنده یکی از برزگترین تولیدکننده های فن ایران است که بیش از پنج دهه در این زمینه فعالیت دارد و از جدیدترین تکنولوژی های نوین دنیا در تولید فن بهره می گیرد. این کمپانی با داشتن مجهزترین و پیشرفته ترین آزمایشگاه تحقیق و توسعه درخاورمیانه به تولید ۱۵۰ نوع الکتروموتور و بیش از۴۵۰ نوع محصول اعم از هواکش های اکسیال (خانگی، صنعتی و تاسیساتی)، فن های سانتریفیوژ فوروارد و بکوارد، هواکش های سقفی رادیال، انواع بلوئرها و انواع هواکشهای سیلندری و .. اقدام کرده است.

در ایران فقط دو شرکت الکتروموتور ساز داریم که یکی موتوژن و دیگری الکتروژن است که در این نمایشگاه شرکت الکتروژنبه عنوان یکی از قوی ترین تولیدکنندگان خصوصی ایران است که در زمینه تولید پمپ آب خانگی، کولرآبی و الکتروموتور فعالیت دارد.

گروه صنعتی تکلا از دیگر شرکت هایی است که در این نمایشگاه حاضر شده، این کمپانی در زمینه تامین، فروش و خدمات تجهیزات صنعتی فعالیت دارد . تمرکز این مجموعه بر محصولات مرتبط با انتقال سیالات خصوصا سیستم های آبرسانی، آبیاری، آتش نشانی و بوستر پمپ هاست که در راستای سهولت دسترسی مشتریان و پاسخگویی به نیازهای آنان بصورت مجتمع، نسبت به تکمیل سبد محصولات خود از برندهای برتر دنیا اقدام کرده است.

شرکت نیرو تهویه البرز یکی از برجسته ترین تامین کنندگان تجهیزات گرمایشی و سرمایشی مورد نیاز صنعت کشاورزی، مرغداری و دامداری، گلخانه ها و سالن های صنعتی در داخل و خارج از کشور هم در این نمایشگاه حضور یافته است. این کمپانی به جز تجهیزات سرمایشی و گرمایشی انواع هیترهای مورد استفاده در روف گاردن، فروشگاه ها و فست فودها در سایزهای مختلف و با طراحی های خاص را تولد کرده است.

*دلایل حضور این کمپانی های معتبر در نمایشگاه چیست؟

 یکی از ضعف هایی ک در استان ها وجود دارد این است که دوستان اطلاعی از تکنولوژی و محصولات جدید ندارند و شاید با توجه به مشغله کاری حضور در نمایشگاه تهران برای همه میسر نباشد براین اساس سعی کردیم در نمایشگاه های تخصصی از ظرفیت حضور این شرکت های قوی استفاده کنیم تا محصولات کاربردی در این فضا به هم استانی ها معرفی شود.

*استقبال از نمایشگاه را چگونه ارزیابی می کنید؟

خوشبختانه امسال استقبال خوبی از سوی انبوه سازان و سایر بخش های مرتبط با صنعت ساختمان انجام گرفت و مذاکرات خوبی در راستای ارتباط بیشتر با برخی شرکت ها و واحدهای تولیدی انجام شد.

از طرفی ظرفیت شرکت هایی که در این نمایشگاه در راستای عرضه محصولات حضور یافتند را نمی توان نادیده گرفت، خوشبختانه این کمپانی های حاضر در نمایشگاه بسیار قوی و معتبر در سطح کشور هستند بنابراین برای بازدیدکنندگان هم این مولفه جذابیت داشت.

 

لینک کوتاه : https://noyabpress.ir/?p=20582
کد شما در این بخش

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.