• امروز : پنجشنبه, ۲۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 16 May - 2024
3
دبیر نخستین رویداد ایده شو صنعت مبل:

چالش مهم تولیدات مبلمان عطاآباد فقدان خدمات پس از فروش است

  • کد خبر : 20473
  • 24 خرداد 1402 - 16:24
چالش مهم تولیدات مبلمان عطاآباد فقدان خدمات پس از فروش است
دبیر علمی نخستین رویداد ایده شو صنعت مبل گفت: یکی از مسائلی که در منطقه عطاآباد وجود دارد عدم تعهد تولید کننده و فروشنده مبلمان نسبت به خدمات پس از فروش است.

به گزارش نویاب به نقل از بازار حمیدرضا عدالت ظهر چهارشنبه در آئین اختتامیه نخستین رویداد ایده شود صنعت مبل، اظهار کرد: شناخت و رعایت استاندادهای کیفی مواد اولیه و در نهایت استانداردهای مدیریتی برای تضمین کیفیت، نقش کلیدیدارد.

دبیرنخستین رویداد ایده شو صنعت مبل با بیان اینکه در شرایط فعلی قیمت مواد اولیه وارداتی مانند چوب راش، پارچه، رنگ ها تاثیر معنی داری در هزینه ها دارد، گفت: طبعا کاهش کیفیت مواد اولیه در محصولات تاثیر مستقیم دارد.

عضو هیات علمی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان، بابیان اینکه تداوم یک تولید، مستلزم وجود تقاضا برای محصول است، افزود: همواره رضایت مشتری می تواند موجب حفظ و افزایش تقاضای آن محصول شود با اینحال یکی از مسائلی که در منطقه عطاآباد وجود دارد عدم تعهد تولید کننده و فروشنده مبلمان نسبت به خدمات پس از فروش است و همین مسئله موجب از بین رفتن حس اعتماد مشتری برای تبلیغ محصول و حتی انجام خریدهای بعدی است.

عدالت به حضور اتحادیه ای ناظر بر فعالیت تولیدکنندگان تاکید کرد و گفت: عرضه کالای باکیفیت برای ایجاد حس اعتماد در مشتری می تواند تاثیر قابل ملاحظه ای در حفظ بازار داشته باشد.

او نظارت بر قیمت ها را دارای اهمیت برشمرد و گفت: نظارت بر قیمت گذاری محصول و تاثیر پذیری قیمت از کیفیت مبلمان تولید شده نه تنها موجب حمایت از حقوق مصرف کننده می شود بلکه باعث ایجاد رقابت بین تولیدکنندگان در افزایش کیفیت محصول می شود.

لینک کوتاه : https://noyabpress.ir/?p=20473
  • منبع : بازار
کد شما در این بخش

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.