• امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
2
رئیس کمیته دامپروری کمیسیون کشاورزی مجلس:

توزیع کالابرگ الکترونیک راه حل حذف شکاف قیمتی بازار گوشت مرغ است

  • کد خبر : 19963
  • 07 خرداد 1402 - 10:18
توزیع کالابرگ الکترونیک راه حل حذف شکاف قیمتی بازار گوشت مرغ است
رئیس کمیته دامپروری کمیسیون کشاورزی مجلس، گفت: دولت باید کالابرگ الکترونیک را توزیع و بر اساس استانداردهای موجود به دهک‌های مختلف مرغ تحویل دهد و قیمت را بر اساس آنالیز دقیق تعیین کند؛ جز این نیز راهی وجود ندارد.

به گزارش نویاب به نقل از خانه ملت احد آزادی خواه رئیس کمیته دامپروری کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی، در خصوص قیمت بالای گوشت مرغ در بازار، گفت: قیمت مرغ تابع متغییرهایی مختلفی است که باید در کنار یکدیگر قرار بگیرند، یکی از مهم ترین متغییرهای عدم وارد کردن ضرر و زیان همزمان به تولیدکننده و مصرف کننده است.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه قیمت گذاری زمانی صحیح است که بتواند نیازمندی‌ها و ضرورت‌های تولیدکننده را تامین کند، عنوان کرد: در حال حاضر به دلیل پایین آمدن قدرت خرید مردم و عدم توزیع کالابرگ الکترونیک توسط دولت بعد از مردمی سازی یارانه‌ها شاهد وجود شکاف قیمتی در بازار گوشت مرغ هستیم.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه تولیدکنندگان بر اساس آنالیزی که ارائه می‌کنند این است که قیمت اعلامی دولت زیان آنها را به همراه دارد، ادامه داد: از سوی دیگر اگر قیمت مورد درخواست مرغداران را عمل کنیم مصرف کنندگان با زیان مواجه می‌شوند و قدرت خرید آنها به صفر می‌رسد.

آزادی‌خواه گفت: دولت باید کالابرگ الکترونیک را توزیع و بر اساس استانداردهای موجود به دهک‌های مختلف مرغ تحویل دهد و قیمت را بر اساس آنالیز دقیق تعیین کند؛ جز این نیز راهی وجود ندارد.

لینک کوتاه : https://noyabpress.ir/?p=19963
  • منبع : خانه ملت
کد شما در این بخش

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.