• امروز : چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 8 May - 2024
3
مدیرعامل شرکت بهاردانه پارس:

اتاق بازرگانی با شناسایی نیاز کشورهای همسایه صادرات گلستان را توسعه خواهد داد

  • کد خبر : 17355
  • 16 اسفند 1401 - 20:10
اتاق بازرگانی با شناسایی نیاز کشورهای همسایه صادرات گلستان را توسعه خواهد داد
مدیرعامل شرکت بهاردانه پارس با بیان اینکه بازارهای هدف برون مرزی به خوبی شناسایی نشده، افزود: اتاق بازرگانی با شناسایی نیازهای کشورهای همسایه صادرات استان را توسعه ببخشد.

میثم دو مهری در گفتگوی با خبرنگار نویاب اظهار کرد: شناسایی بازارهای خارجی جهت صادرات اهمیت دارد و اتاق بازرگانی می تواند با ایجاد زیرساخت های مناسب با اروپا و کشورهای حوزه CIS ارتباطات بهتری بگیرد.

مدیرعامل شرکت بهاردانه پارس اظهار کرد: مطالبه گری خواسته های تاجرین و بازرگانان و فعالان اقتصادی از دولت و مشاوره به سه قوه از وظایف اتاق بازرگانی است.

وی ادامه داد: مشکلاتی مثل ثبت سفارش، انتقال ارز و برگشت پول برای کسانی که فعالیت های اقتصادی می کنند وجود دارد که باید حل شود.

دومهری با تاکید بر اینکه کسانی که اهل فن هستند باید در اتاق بازرگانی حضور داشته باشند، افزود: هر بازرگان و تاجری یک بنگاه کسب و کار اقتصادی دارد که با بررسی اقدامات و فعالیت ها و رزومه اش به راحتی می توان از عملکرد آن فرد مطلع شد.

وی در پاسخ به حضور بانوان در عرصه های تجارت، گفت: در دهه های گذشته به دلایل مسائل اجتماعی بانوان نقش کمرنگی در عرصه تجارت داشتند اما در سال های اخیر این حضور پررنگ تر شده است.

مدیرعامل شرکت بهاردانه پارس اظهار کرد: انجمن بانوان فعال اقتصادی می تواند فعالیت آن ها را در این حوزه شاخص تر نشان دهد.

دومهری با تاکید بر این بانوان ایده های نو و خلاقی دارند، افزود: باید از فکر بانوان در کنار تجربه های بزرگان و پیشکسوتان عرصه اقتصاد استفاده کرد تا خروجی های خوبی داشته باشیم.

شایان ذکر است، میثم دومهری از گروه بازرگانی به عنوان عضو «ائتلاف اتاق گلستان» در دهمین دوره انتخابات هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی شرکت کرده است. اطلاعات بیشتر ائتلاف را از اینجا بخوانید.

دهمین دوره انتخابات هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی هم زمان با سراسر کشور در گرگان هم برگزار خواهد شد. آخرین اخبار دهمین دوره انتخابات اتاق بازرگانی گرگان را از اینجا دنبال کنید.

لینک کوتاه : https://noyabpress.ir/?p=17355
کد شما در این بخش

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.