• امروز : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 19 May - 2024
1
مدیرعامل شرکت توسعه مزرعه پایدار پارسیان:

اعضای گروه «ائتلاف اتاق گلستان» مطالبه گر هستند

  • کد خبر : 17212
  • 16 اسفند 1401 - 1:02
اعضای گروه «ائتلاف اتاق گلستان» مطالبه گر هستند
مدیرعامل شرکت توسعه مزرعه پایدار پارسیان گفت: شفافیت در عملکرد و مطالبه گری را از شاخصه های اعضای گروه ائتلاف اتاق بازرگانی گلستان است.

سید هامان هاشمی در گفتگو با خبرنگار نویاب ضمن تاکید بر این نکته که امکان انتقال موانع و چالش های پیش روی تولید و صنعت از طریق اتاق  بازرگانی میسر است، افزود: اتاق بازرگانی قابلیت‌ اجرایی ندارد اما قادر به مطالبه گری است‌.

مدیرعامل شرکت توسعه مزرعه پایدار پارسیان صنعت کشاورزی گلستان را به واسطه ارزش افزوده ای که در این استان ایجاد می شود در رتبه ۱۲ کشوری برشمرد و گفت: این در حالی است که صنعت این استان در جایگاه ۲۷ جدول کشور قرار دارد.

وی ادامه داد: این آمار نشان دهده بی مهری به صنعت گلستان و گویای این موضوع است که ما جایگاه لازم را در بودجه برای تخصیص اعتبارات مورد نیاز به استان نداریم.

رئیس هیئت مدیره شرکت پیشگامان کشت پایدار شفافیت در عملکرد و مطالبه گری را از شاخصه های اعضای گروه ائتلاف اتاق بازرگانی گلستان برشمرد و افزود: خوشبختانه تیم ائتلاف اتاق گلستان به واسطه تنوع فعالیت در رسته های مختلف صنایع تولیدی می تواند به پیگیری مشکلات صنعتگران و بازرگانان بپردازد.

به گفته هاشمی، اعضای گروه «ائتلاف اتاق گلستان» دارای جایگاه خوبی در تشکل های مدنی کشور هستند و بر این اساس به بهترین نحو امکان انتقال خواسته های تولیدکنندگان استان به مدیران رده بالا و پیگیری از آنها را دارند.

شایان ذکر است، هامان هاشمی از گروه کشاورزی به عنوان عضو «ائتلاف اتاق گلستان» در دهمین دوره انتخابات هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی شرکت کرده است. اطلاعات بیشتر ائتلاف را از اینجا بخوانید.

دهمین دوره انتخابات هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی هم زمان با سراسر کشور در گرگان هم برگزار خواهد شد. آخرین اخبار دهمین دوره انتخابات اتاق بازرگانی گرگان را از اینجا دنبال کنید.

لینک کوتاه : https://noyabpress.ir/?p=17212
کد شما در این بخش

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.