• امروز : جمعه, ۲۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 10 May - 2024
2
مدیرعامل شرکت آرتان دانه گلستان:

هیات نمایندگان منتخب دوره دهم اتاق بازرگانی از نخبگان استفاده کنند

  • کد خبر : 17143
  • 17 اسفند 1401 - 0:44
هیات نمایندگان منتخب دوره دهم اتاق بازرگانی از نخبگان استفاده کنند
مدیرعامل شرکت آرتان دانه گلستان گفت: هیات نمایندگان منتخب دوره دهم اتاق بازرگانی باید کمیسیون های فعال و ایده پرداز داشته باشد و از نخبگان در آن استفاده شود.

ارزاجان شمالی در گفتگو با خبرنگار نویاب اظهار کرد: وقتی دولت در کوچکترین زوایای تولید دخالت داشته باشد قطعا به دلیل عدم آشنایی به مشکلات و مسائل مختلف تولید کننده نمی تواند تصمیمات درستی اتخاذ کند.

مدیرعامل شرکت آرتان دانه گلستان افزود: مدیریت کار در بخش خصوصی باید در اختیار فعالان اقتصادی این بخش باشد و هیچ الزامی برای اعمال نظر دولت در این حوزه وجود ندارد، زیرا وظیفه دولت نظارت از بالا برای پیشگیری از رانت و سود جویی است.

وی ادامه داد: بخش خصوصی بسیار بهتر می داند چطور باید زمینه فعالیت خود را مدیریت کند و هر واحد تولیدی ارکان صنف، مجامع و کانون های مربوط به خود را دارد که در قالب این نظامات می تواند خود را مدیریت کند.

وی افزود: دولت در راستای وظیفه نظارتی تنها زمانی که  تشخیص دهد که جهت حرکت و فعالیت تولید از منافع مصرف کننده خارج شده باید به اقتصاد ورود کند و اگر غیر از این بخواهد عمل کند علاوه بر اینکه نتیجه ای نداشته باعث التهاب در اقتصاد کشور می شود.

شایان ذکر است، آرازجان شمالی از گروه صنعت به عنوان عضو «ائتلاف اتاق گلستان» در دهمین دوره انتخابات هیئت رئیسه اتاق بازرگانی شرکت کرده است. اطلاعات بیشتر ائتلاف را از اینجا بخوانید.

دهمین دوره انتخابات هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی هم زمان با سراسر کشور در گرگان هم برگزار خواهد شد. آخرین اخبار دهمین دوره انتخابات اتاق بازرگانی گرگان را از اینجا دنبال کنید.

لینک کوتاه : https://noyabpress.ir/?p=17143
کد شما در این بخش

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.