• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
1
رئیس اتاق مشترک ایران و قزاقستان:

تلفیق جوانان و پیشکسوتان در «ائتلاف اتاق گلستان»

  • کد خبر : 17099
  • 15 اسفند 1401 - 3:03
تلفیق جوانان و پیشکسوتان در «ائتلاف اتاق گلستان»
رئیس اتاق مشترک ایران و قزاقستان گفت: ائتلاف اتاق گلستان تلفیقی از جوانان و پیشکسوتان است که در صورت ورود این افراد به هیات نمایندگان دهمین دوره اتاق بازرگانی گرگان خونی تازه در رگ های اتاق جاری خواهد شد.

امیرعابدی در گفتگو با خبرنگار نویاب با بیان این نکته که در اتاق بازرگانی باید از بخش خصوصی به خوبی صیانت شود، اظهار کرد: صداقت و اخلاق حرفه ای در این حوزه بسیار اهمیت دارد و باید همواره حفظ شود.

رئیس اتاق مشترک ایران و قزاقستان ضمن تاکید بر این نکته که سوابق گذشتگان را باید در این حوزه مد نظر داشته باشیم، افزود: در هر دوره ای زحمت برای اتاق کشیده شده و در این دوره بهتر است اتاق بازرگانی جایگاه کارشناسی را تقویت کند.

وی با بیان اینکه بخش خصوصی سرمایه یک کشور به شمار می رود، گفت: اتاق یک نهاد غیرسیاسی و خصوصی است و تلاش شده همواره توصیه به دولت دهیم مشروط بر آنکه دولت هم این مشاوره ها را بپذرید.

او با تاکید بر این نکته که دولت باید از اقتصاد دستوری دست بکشد، اظهار کرد: توصیه بخش خصوصی هم این است که دولت از تصدی گری دست شسته و بیشتر به نظارت بپردازد.

عابدی ضمن یادآوری اینکه اتاق بازرگانی در توسعه اقتصادی استان و کشور تاثیرگذار است، افزود: افرادی که به عنوان هیات نمایندگان در این دوره انتخاب می شوند باید مطابه گر، شجاع و چابک باشد که این می طلبد از نیروی جوان استفاده شود.

به گفته رئیس اتاق مشترک ایران و قزاقستان، اتاق بازرگانی باید در جذب سرمایه گذار و اولویت های سرمایه گذاری استان تاثیرگذار باشد.

وی ادامه داد: بخش خصوصی در یک فضایی قرار گرفته که ۲۰ درصد از اقتصاد کشور متصل به بخش خصوصی و مابقی برای دولت است بنابراین بهتر است با افزایش حجم اقتصاد بخش خصوصی، فضای اقتصاد ملی و بین المللی بهبود یابد تا از این طریق جوانان بیشتری به اشتغال مشغول شوند.

وی تصریح کرد: ائتلاف اتاق گلستان تلفیقی از جوانان و پیشکسوتان است که در صورت ورود این افراد به هیات نمایندگان دهمین دوره اتاق بازرگانی گرگان خونی تازه در رگ های اتاق جاری خواهد شد.

لینک کوتاه : https://noyabpress.ir/?p=17099
کد شما در این بخش

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.