• امروز : شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 18 May - 2024
2
عضو اتاق بازرگانی گرگان:

هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی گرگان با حفظ «خوب‌ها» نیاز به پوست اندازی دارد

  • کد خبر : 16552
  • 03 اسفند 1401 - 0:03
هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی گرگان با حفظ «خوب‌ها» نیاز به پوست اندازی دارد
عضو اتاق بازرگانی گرگان در خصوص هیئت نمایندگان اتاق گفت: این هیئت به دو دسته تقسیم می شود؛ عده ای خوب و فعالانه پای کار بوده و کار راه انداز هستند اما عده ای هم به دلایل مختلف نتوانستند حد انتظار را برآورده کنند لذا هیئت نمایندگان با حفظ گروه خوب ها، نیاز به یک پوست اندازی دارد.

احمد جوادی در گفتگو با خبرنگار نویاب اظهارکرد: اتاق بازرگانی که در بیان نام آن اجحاف می شود صرفاً بخش بازرگانی نیست بلکه صنایع، معادن و کشاورزی را شامل می شود.

عضو اتاق بازرگانی گرگان و رئیس هیئت مدیره انجمن جوانان کارآفرین گلستان افزود: اتاق باظرفیت ترین و پرپتانسیل ترین صنف و چتر بخش خصوصی است که فعالان اقتصادی در آن جا راه حل مشکلات خود را می یابند و چاره اندیشی می کنند.

وی بیان کرد: در جنبه های آموزشی، امور خیریه (جامعه ابرار) و در ادای مسئولیت های اجتماعی، اتاق بازرگانی گرگان خوب عمل کرده است.

جوادی توضیح داد که به عنوان مثال در زمان کرونا و تهیه تجهیزات پزشکی مانند ونتیلاتور و مواد ضدعفونی کننده، اتاق بازرگانی نقش خود را به خوبی ایفا کرد.

این فعال اقتصادی، آزادی زندانیان، مدرسه سازی و کمک به کودکان بازمانده از تحصیل را از دیگر اقدامات اتاق بازرگانی گرگان برشمرد.

عضو اتاق بازرگانی گرگان گفت: مشاوره دادن به بخش دولتی از جمله راه آهن گنبد- شاهرود، منطقه آزاد اینچه برون، شیرین سازی آب دریا، پتروشیمی گلستان و کشاورزی نوین از دیگر اقداماتی اتاق بازرگانی بوده که بخشی از آن هم در مرحله اجرایی قرار گرفته است.

وی اضافه کرد: آمارهای اتاق بازرگانی گرگان درست و صحیح بوده که می تواند به برنامه ریزی مسئولان کمک کرده و دولت را از تصمیم گیری بخشنامه ای، آنی و فوری که آسیب زا هم است، نجات دهد.

جوادی ادامه داد: اتاق گرگان در بخش بازرگانی، صنعت و کشاورزی فعال است اما در بخش معدن با کمک ترین فعالیت همراه بوده و کمیسیون معادن شکل نگرفته و مغفول باقی مانده است.

عضو اتاق بازرگانی گرگان با بیان این که قابل قبول بودن عملکرد اتاق بازرگانی گرگان نسبی است، گفت: با توجه به شرایط موجود، تحریم ها و مشکلات، معدل خوب برای عملکرد اتاق در نظر گرفته می شود ولی با شرایط آرمانی فاصله زیادی دارد.

وی افزود: اتاق بازرگانی با توجه به نبود صنایع بزرگ در استان می تواند در دعوت از سرمایه گذاران داخلی و حضور هیئت های تجاری از کشورهای دیگر اثرگذار باشد.

جوادی بیان کرد: اعضای هیئت مدیره اتاق می توانند در شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی مسائل را مطرح کرد و یا به نمایندگان استان مشاوره دهند که این امر در بهبود وضعیت اقتصادی استان موثر است.

رئیس هیئت مدیره انجمن جوانان کارآفرین گلستان با اشاره به تأثیر اتاق بازرگانی در تصمیم گیری برای خط ریلی اینچه- شاهرود، گفت: این تشکل بارها در جلسات مختلف از مزیت های این خط ریلی سخن به میان آورد و نظرات کارشناسی داد تا مقبول دولتی ها واقع شد.

وی در خصوص هیئت نمایندگان اتاق هم افزود: این هیئت به دو دسته تقسیم می شود؛ عده ای خوب و فعالانه پای کار بوده و کار راه انداز هستند اما عده ای هم به دلایل مختلف نتوانستند حد انتظار را برآورده کنند لذا هیئت نمایندگان با حفظ گروه خوب ها، نیاز به یک پوست اندازی دارد.

لینک کوتاه : https://noyabpress.ir/?p=16552
  • نویسنده : اعظم محبی
کد شما در این بخش

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.