• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
4
مدیرعامل شرکت مه در کاسپین مطرح کرد؛

قطعی گازو برق چالش صنایع گلستان/ مسئولان درکی از شرایط تولیدکننده ندارند

  • کد خبر : 15530
  • 02 بهمن 1401 - 14:59
قطعی گازو برق چالش صنایع گلستان/ مسئولان درکی از شرایط تولیدکننده ندارند
مدیرعامل شرکت مه در کاسپین گفت: قطعی گازو برق چالش صنایع استان شده با اینحال مدیران بدون درنظرگرفتن عواقب تصمیماتشان، دستور تعطیلی صنعت را می دهند و هیچ درکی از شرایط تولیدکننده ندارند.

به گزارش نویاب به نقل از بازار مهدی مستغنی اظهار کرد: عدم مدیریت صحیح و بی برنامگی مسئولان در سطح کلان استانی صنعت گلستان را با چالش تعطیلی و خسارت های بالایی روبه رو کرده است.

مدیرعامل شرکت مه در کاسپین در گلستان افزود: با اینکه سالهاست واردات گاز ترکمنستان به ایران با مشکل مواجه شده، مدیران هیچگونه ذخیره سازی سوخت نداشته و بعد از گذشت شش سال همچنان در صورت بروز کمبود گاز و برق در وهله اول صنایع و تولید کنندگان را تحت فشار گذاشته و اشتراک آنها را قطع می کنند.

وی ادامه داد: مسولان کمترین کاری که می توانستند برای مقابله با قطعی و کمبود سوخت و برق انجام دهند، ذخیره سازی سوخت مازوت برای نیروگاه های برق استان بود.

مدیرعامل شرکت مه در کاسپین در گلستان یادآورشد: در تابستان برای تداوم برق مشترکان خانگی برق صنایع را قطع می کنند و در زمستان هم برای تامین گازخانگی و سوخت نیروگاه، گاز و برق صنعت را قطع می کنند و این تنها سناریوی مدیریتی آنها است.

مستغنی با بیان اینکه در استانداری تعطیلی پنج روزه برای صنایع تصویب شده، اضافه کرد: با ارسال پیامک پنج روز را به هفت روز افزایش دادند به طور حتم مسئولان از ضرری که صنایع در این چند روز متحمل می شوند، آگاه نیستند.

به گفته وی، در هیچ جای دنیا برای تامین سوخت مشترکان خانگی صنعت را در مضیقه قرار نمی دهند بلکه در چنین شرایطی درست عکس آنچه مدیران استانی انجام دادند، عمل می کنند.

مدیرعامل شرکت مه در کاسپین در گلستان گفت: مدیران استانی می توانستند به صنایع اعلام کنند که دو ماه تعطیل کنند حداقل کارگران را در این دوماه حقوق خود را از اداره کار می گرفتند و بخشی از ضرر تولید کننده جبران می شد.

وی ادامه داد: مسئولان خیلی راحت بدون در نظر گرفتن عواقب تصمیمات خود دستور تعطیلی صنعت را می دهند و هیچ درکی از شرایط تولیدکننده ندارند.

لینک کوتاه : https://noyabpress.ir/?p=15530
  • منبع : بازار
کد شما در این بخش

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.