• امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
0
دبیر خانه صنعت، معدن و تجارت گلستان:

بخش نامه ها تا ۱۰ سال بر تولید تأثیر می گذارد

  • کد خبر : 13239
  • 12 آذر 1401 - 8:41
بخش نامه ها تا ۱۰ سال بر تولید تأثیر می گذارد
دبیر خانه صنعت، معدن و تجارت گلستان گفت: : شاید شاکله دولت ها و یا نمایندگان مجلس در ادوار مختلف تغییر پیدا کنند اما اثر تصمیمات و آیین نامه هایی که صادر می شود، محدود به برهه زمانی خاصی نیست و تاثیرات آن در برخی مواقع تا 10 سال برجا بماند.

سیدعلی موسوی در گفتگو با خبرنگار نویاب اظهارکرد: شاید شاکله دولت ها و یا نمایندگان مجلس در ادوار مختلف تغییر پیدا کنند اما اثر تصمیمات و آیین نامه هایی که صادر می شود، محدود به برهه زمانی خاصی نیست و تاثیرات آن در برخی مواقع تا ۱۰ سال برجا بماند.

دبیر خانه صنعت، معدن و تجارت گلستان افزود: رابطه بین بخش خصوصی و دولت ها منحصر به همان دولت نمی شود بلکه تصمیمات و بخش نامه های درست یا غلط در دولت های بعدی هم ماندگار می مانند.

وی ادامه داد: خوشبختانه در دوره خدمت دولت سیزدهم، کمتر شاهد صدور بخشنامه و آیین نامه جدید بودیم و این موضوع سبب شد، تولید کنندگان و فعالان صنعتی در دو سال اخیر به یک ثبات اقتصادی پایدار دست یابند.

موسوی ادامه داد: اینکه دولت مدام به دنبال دست‌کاری در بازار نباشد یک فرصت ارزشمند برای بخش تولید است تا بتواند برنامه ریزی بلندمدت داشته باشد.

دبیر خانه صنعت، معدن و تجارت گلستان گفت: در دولت قبلی هم در پنج الی ۶ سال نخست شاهد صدور بخش نامه های مکرر نبودیم اما در دو الی سه سال آخر به صورت مستمر آیین نامه و دستور االعمل تکثیر شد که ثبات را مختل کرد.

وی با بیان این که خوشبختانه در این دولت اگر بخش نامه ای هم صادر شده، در راستای اصلاح و تعدیل بوده است، اضافه کرد: در برخی موارد وضع قوانین جدید شرایط را بدتر و بخش خصوصی را اذیت می کند‌.

لینک کوتاه : https://noyabpress.ir/?p=13239
کد شما در این بخش

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.