• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
8

نخستین مرکز نوآوری پست در گلستان افتتاح شد

  • کد خبر : 1017
  • 23 مهر 1400 - 13:06
نخستین مرکز نوآوری پست در گلستان افتتاح شد

خستین مرکز نوآوری پست، تجارت الکترونیک و لجستیک پیشرفته استان گلستان با همکاری پارک علم و فناوری گلستان و اداره کل پست استان در گرگان افتتاح شد.

نخستین مرکز نوآوری پست، تجارت الکترونیک و لجستیک پیشرفته استان گلستان با همکاری پارک علم و فناوری گلستان و اداره کل پست استان در گرگان افتتاح شد.

به گزارش نویاب، نخستین مرکز نوآوری پست، تجارت الکترونیک و لجستیک پیشرفته استان گلستان با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گلستان، رئیس پارک علم و فناوری گلستان، مدیرکل پست استان و مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان رسماً در محل اداره کل ارتباطات گلستان افتتاح و راه‌اندازی شد.

از مهم‌ترین اهداف راه‌اندازی این مرکز نوآوری می‌توان به زمینه‌سازی پرورش شرکت‌های مرتبط با خدمات لجستیک پستی و تجارت الکترونیک با مشارکت آتی آنان در ارائه طرح و ایده، کشف استعدادها و افزایش مهارت‌های پژوهشی و آزمایشگاهی، پرورش قوه خلاقیت در هسته‌ها، واحدها و فعالان اقتصاد دیجیتال از طریق برگزاری کارگاه‌ها و رویدادهای تخصصی در این حوزه و در نهایت آشنایی با اکوسیستم نوآوری و کارآفرینی در پست اشاره کرد.

گفتنی است؛ ارائه خدمات، تسهیلات به واحدهای فناور، مشاوره، منتورینگ و استفاده از صندوق پژوهش و فناوری استان، پشتیبانی و حمایت از طرح‌ها و برنامه‌های پست، فراهم نمودن امکان مشارکت و بهره‌مندی از کلیه دوره‌ها، کارگاه‌ها و برنامه‌های مرکز نوآوری برای شرکت‌ها و مراکز همکار پست و تامین نیروهای مشاور، راهنما و مربی با همکاری مدیران واحدهای فناور مستقر برای هسته‌های فناور پذیرفته شده در مرکز نوآوری در راستای افزایش دانش و مهارت آموزشی و ایده‌پردازی از مهم‌ترین خدمات و حمایت‌های پارک علم و فناوری گلستان از این مرکز می‌باشد.

لازم به ذکر است؛ دکتر سبحانی‌فر، معاون وزیر ارتباطات و مدیرعامل شرکت ملی پست ایران و دکتر زینی، مدیر طرح‌های کلان ستاد توسعه فناوری‌های فضایی و حمل‌ونقل پیشرفته معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری نیز در آئین افتتاحیه این مرکز به صورت مجازی حضور داشتند.

لینک کوتاه : https://noyabpress.ir/?p=1017
کد شما در این بخش

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.