• امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
3
در گفتگو با نویاب مطرح شد؛

«زمین های پهناور» وجه تمایز اینچه از سایر مناطق آزاد کشور

  • کد خبر : 9585
  • 16 شهریور 1401 - 8:02
«زمین های پهناور» وجه تمایز اینچه از سایر مناطق آزاد کشور
مدیرعامل شرکت پیشرو صنعت کاسپین ایرانیان مهر گفت: «زمین های پهناور» وجه تمایز اینچه برون از سایر مناطق آزاد کشور بوده و امکان فرآوری و ترانزیت گسترده کالا در این منطقه فراهم است.

شاپور پیرامون در گفتگو با خبرنگار نویاب اظهارکرد: اساس توسعه و راه اندازی منطقه آزاد اینچه برون می تواند بر پایه مواد معدنی باشد که از شمال وارد می‌شود و این ویژگی در کل مناطق آزاد کشور وجود ندارد و باید از آن استفاده کرد.

مدیرعامل شرکت پیشرو صنعت کاسپین ایرانیان مهر افزود: منطقه آزاد کیش وسط دریا بوده و به یک مرکز تفریحی و توریستی تبدیل شده و مواد اولیه به آن وارد نمی شود و در مناطق آزاد اطراف ما هم چنین شرایطی نیست اما منطقه آزاد اینچه برون زمین های پهناوری دارد که اطراف آن قرار گرفته و می تواند به عنوان «بندر خشک» استفاده شود و این شرایط موقعیت استثنایی را برای اینچه فراهم کرده است.

وی بیان کرد: یعنی علاوه بر فضای ایستگاه راه آهن و فضای خود منطقه آزاد که ۱۲ هزار هکتار است، اطراف این منطقه هم می‌تواند برای توسعه سرمایه گذاری و فرآوری مواد معدنی استفاده شود زیرا این منطقه آزاد به زمین های وسیع و ارزان‌قیمت نیاز دارند.

پیرامون ادامه داد: در بندر امیرآباد نوشهر و انزلی امکان توسعه وجود ندارد چون بنادر چسبیده به شهر هستند از این رو منطقه آزاد اینچه برون می تواند جوابگوی بندر خشک قوی باشد و میلیون ها تن کالا را وارد، فرآوری و ترانزیت کند.

این سرمایه گذار منطقه آزاد اینچه برون گفت: البته این منطقه مشکل آب و برق داشته که باید با سرمایه‌گذاری محدود آن را برطرف کرد.

لینک کوتاه : https://noyabpress.ir/?p=9585
  • نویسنده : اعظم محبی
کد شما در این بخش

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. با سلام
    وقتی نام و اسم مهندس پیرامون سر زبانها میاد ،فقط و فقط بوی کارافرینی و اشتغال زایی میاد. حیف که قدر این مرد و کسی نمیدونه. ایشون یک انسان واقعی و یک کارافرین نمونه است. منطقه ما به این عزیز احتیاج دارد . خدا به ایشون سلامتی بده

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.