• امروز : پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
1
نائب رئیس اتاق بازرگانی گرگان تاکید کرد:

دولت از شالیکاران گلستانی حمایت کند

  • کد خبر : 9347
  • 10 شهریور 1401 - 11:29
دولت از شالیکاران گلستانی حمایت کند
گرگان- نائب رئیس اتاق بازرگانی گرگان گفت: با توجه به کاهش شدید قیمت برنج، دولت از کشاورزان در قالب خرید حمایت کند.

امیر یوسفی در گفتگو با خبرنگار نویاب ظهار کرد: در سال جاری با توجه به افزایش قیمت ها، هزینه تمام شده تولید بسیاری از محصولات کشارزی چند برابر شده است.

نائب رئیس اتاق بازرگانی گرگان افزود: هر سال کشاورز در فصل برداشت شاهد کاهش قیمت محصولات است و بعد از فصل برداشت دلال ها با افزایش قیمت چند برابری محصولات کشاورزی را به فروش می رسانند.

وی با اشاره به اینکه برنج در کنار نان در کشور ما بیشترین مصرف را دارد، اظهار کرد: دولت باید برای کنترل قیمت برنج نظارت لازم را داشته باشد.

یوسفی گفت: این مساله بسیار نگران کننده است که بخش کشاورزی با زحمت زیاد و هزینه هنگفت محصولی را تولید می کند اما سود حاصل از فروش تولیدات کشاورزی به واسطه گرها برسد.

نائب رئیس اتاق بازرگانی گرگان ادامه داد: ناعادلانه بودن توزیع کالا در کشور باید برطرف شود و دولت با برنامه های خود از تولید داخلی در فصل برداشت حمایت کند.

یوسفی تاکید کرد: دولت با شرکت های پشتیبانی برای خرید به موقع محصول برنج از کشاورزان اقدام کند و اجازه ندهد زحمت یکساله آنها از بین برود.

وی ضمن اشاره به اینکه دولت با ورود به موقع و با قیمت متعارف شرایط فروش برنج را فراهم کند، خاطرنشان کرد: همچنان که شرکت پشتیبان و امور دام باهدف تنظیم بازار خرید مرغ و را گوشت انجام می دهد، در شرایط کنونی هم برای حمایت از تولیدات کشاورزی و مصرف کننده می تواند برنج را خریداری کند.

لینک کوتاه : https://noyabpress.ir/?p=9347
کد شما در این بخش

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.