• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
3
مدیرعامل کارخانه لبنیات ایلوار:

قیمت گذاری زمین شهرک های صنعتی به عهده واحدهای تولیدی باشد

  • کد خبر : 8863
  • 29 مرداد 1401 - 9:46
قیمت گذاری زمین شهرک های صنعتی به عهده واحدهای تولیدی باشد
گرگان- افضلی، مدیرعامل کارخانه لبنیات ایلوار با بیان اینکه درصد بیشتری از زمین های شهرک های صنعتی واگذار شده، گفت: قیمت گذاری زمین شهرک های صنعتی باید به عهده واحدهای تولیدی باشد.

محمد علی افضلی در گفتگو با خبرنگار نویاب اظهار کرد: وقتی شهرک های صنعتی زمین های خودش را به فروش می رساند، سهم دولت کم می شود در این شرایط باید باقیمانده زمین ها به مدیریت شهرک صنعتی تحویل داده شود.

مدیرعامل کارخانه لبنیات ایلوار با بیان اینکه وقتی صاحبان صنایع ۵۱ درصد از زمین های شهرک را بر عهده دارند باید خودشان امور شهرک را مدیریت کنند، گفت: اگر شرکت شهرک های صنعتی استان دست از قیمت گذاری بردارد شرایط بهتر می شود.

این فعال اقتصادی افزود: مدیریت شهرک های صنعتی باید به عهده واحدهای تولید کننده و مجمعی از مدیران آن ها باشد تا مشکلات زیرساختی و بعضی دیگر از کمبودها را خود واحدهای تولید کننده برطرف کنند.

افضلی در خصوص کمبودهای زیر ساختی در شهرک های صنعتی، گفت: برآوردهای اولیه برای تامین آب، برق، گاز و جاده های دسترسی در این شهرک ها اشتباه بوده است و بسیار کمتر از ظرفیت در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه واحدهای تولید کننده خود را وابسته به امکانات شهرک های صنعتی کرده اند، ادامه داد: با توجه به اینکه همیشه همه مسائل را برای واحدهای تولید کننده آماده کرده اند الان نیز توقع این است که همه امکانات مهیا باشد.

مدیرعامل کارخانه لبنیات ایلوار، گفت: با توجه به اعتباراتی که وجود دارد و از آن جایی که شرکت شهرک های صنعتی نیمه دولتی است و بودجه مورد نیاز را ندارد و نمی تواند خواسته های واحدهای صنعتی را برآورده کند بنابراین نمی توان خیلی به شرکت شهرک های صنعتی استان وابسته بود.

افضلی در خاتمه یادآور شد: در حال حاضر شهرک های صنعتی با تمام ظرفیت کار نمی کنند و اگر تمام واحدهای تولیدی فعال باشد بحران های موجود بیشتر از حال حاضر خواهد بود.

لینک کوتاه : https://noyabpress.ir/?p=8863
کد شما در این بخش

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.