• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
1
نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس:

دولت شرایط صادرات را برای واحدهای تولیدی بزرگ فراهم کند

  • کد خبر : 8493
  • 18 مرداد 1401 - 8:22
دولت شرایط صادرات را برای واحدهای تولیدی بزرگ فراهم کند
گرگان- نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت باید شرایط صادرات را برای واحدهای تولیدی بزرگ مانند شرکت سازه های فولادی ایستا، فراهم کرده تا آن ها زمینه ارتباطی خود با کشورهای همسایه را افزایش دهند.

غلامرضا منتظری در گفتگو با خبرنگار نویاب با اشاره به بازدید از شرکت سازه های فولادی ایستا، اظهارکرد: به این شرکت تاکید کردیم که خلاصه ای از کارنامه و پروژه های اجرایی خود را در مقیاس ملی، برای ما بفرستد تا بتوانیم در مجلس با همکاری سایر نمایندگان آنها را به استان های دیگر معرفی کنیم.

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی با بیان این که چنین مجموعه ای نمی تواند با تکیه بر فروش داخلی، کل بازار فروش خود را تامین کند، گفت: این شرکت می تواند برای معرفی خود از ظرفیت رسانه ها استفاده کند.

منتظری اضافه کرد: همچنین مقرر شد تا نشستی را با استاندار و معاون اقتصادی استانداری در ارتباط با توانمندی ها و مسائل این شرکت برگزار کنیم تا راهکارهای مورد نظر بررسی شده، ضمن اینکه باید تعامل خود را با کشورهای همسایه گسترش دهیم و زمینه صادرات را برای چنین شرکت هایی فراهم کنیم.

وی گفت: با توجه به رویکرد های جدید رئیس جمهور در ارتباط با کشور ترکمنستان امیدواریم راه های صادرات به زودی باز شود.

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: پیگیری درخواست های این شرکت به عنوان فعال اقتصادی و صنعتی برای مشارکت در پروژه های بزرگ استانی و منطقه ای هم در دستور کار قرار گرفته و امیدواریم موانع پیش روی سرمایه گذاران استانی برداشته شود تا در کنار آن فرصت های شغلی جدیدی را ایجاد کنیم زیرا اگر از چنین شرکت هایی حمایت نشود، انگیزه خود را از دست می دهند.

لینک کوتاه : https://noyabpress.ir/?p=8493
  • نویسنده : اعظم محبی
کد شما در این بخش

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.