• امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
4
نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس:

شرکت در نمایشگاه قزاقستان دریچه‌ای برای دست یابی به بازارهای جدید است

  • کد خبر : 7329
  • 11 تیر 1401 - 9:24
شرکت در نمایشگاه قزاقستان دریچه‌ای برای دست یابی به بازارهای جدید است
منتظری، نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس با اشاره به آغاز نمایشگاه تولیدات شرکت های ایرانی از جمله گلستان در قزاقستان گفت: شرکت در نمایشگاه آلماتی دریچه ای برای دستیابی به بازارهای جدید است.

غلامرضا منتظری در گفتگو با خبرنگار نویاب اظهارکرد: حضور در نمایشگاه قزاقستان یک فرصت منحصر به فرد برای شرکت های گلستانی و حتی سایر استان ها تلقی می شود تا از این طریق و با دیدارهای فشرده حضوری مشتریان مناسبی برای خود پیدا کنند.

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی با بیان این که حضور در رخدادهای اقتصادی باید توام با برنامه و انسجام باشد، افزود: برای رسیدن به بازارهای جدید علاوه بر مولفه های قیمتی باید بر کیفی سازی کالا و خدمات هم دقت نظر داشته باشیم.

وی گفت: حذف واسطه ها و تعامل مستقیم با طرف های اصلی قرارداد از محاسن نمایشگاه های خارجی است که زمینه ساز افزایش صادرات خواهد بود.

منتظری بیان کرد: بافت جمعیتی گلستان و حضور قزاق ها و ترکمن ها یک پتانسیل مهم برای بازاریابی و توسعه مراودات تجاری با کشورهای منطقه مانند ترکمنستان قزاقستان و دیگر اعضای کشورهای عضو اوراسیا محسوب می شود.

به گزارش نویاب، نمایشگاه اختصاصی ایران در آلماتی قزاقستان به همت شرکت توسعه رویدادهای نمایشگاهی و تجاری و با همکاری اتاق مشترک ایران و قزاقستان از یازدهم آغاز و تا سیزدهم تیرماه ادامه دارد. این نمایشگاه دوم تا چهارم جولای ۲۰۲۲ در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی آلماتی (آتاکنت اکسپو) برگزار خواهد شد.

لینک کوتاه : https://noyabpress.ir/?p=7329
کد شما در این بخش

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.