• امروز : پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
6
رئیس هیات بوکس گلستان:

بخش خصوصی ۲۵ میلیارد ریال در «بوکس» گلستان سرمایه گذاری کرد

  • کد خبر : 6887
  • 28 خرداد 1401 - 10:53
بخش خصوصی ۲۵ میلیارد ریال در «بوکس» گلستان سرمایه گذاری کرد
بیانی، رئیس هیات بوکس گلستان گفت: بخش خصوصی ۲۵ میلیارد ریال برای راه‌اندازی و ایجاد سالن‌های خصوصی بوکس در شهرهای مختلف گلستان سرمایه گذاری کرد.

علی بیانی در گفتگو با خبرنگار نویاب اظهارکرد: در حال حاضر پنج باشگاه خصوصی برای رونق بیشتر بوکس و رسیدن به افتخارات فراوان تلاش می کنند.

رئیس هیات بوکس گلستان گفت: با سرمایه گذاری ۲۵ میلیارد ریالی در این بخش بیش از ۱۲ شغل مستقیم برای فعالان رشته ورزشی ایجاد شده است.

وی افزود: محدودیتی در حمایت از بخش خصوصی وجود ندارد و امیدواریم حضور سرمایه گذاران علاقمند منجر به رفع محرومیت های این رشته و آسودگی خاطر ورزشکاران برای پیگیری تمرینات حرفه ای و تخصصی شود.

بیانی ادامه داد: هزار و ۲۰۰ مشت زن در گرگان، گنبدکاووس، کلاله، آزادشهر، علی آبادکتول، رامیان، گالیکش، بندرترکمن، بندرگز، گمیشان، کردکوی و جلین مشغول تمرین در رشته بوکس هستند.

رئیس هیات بوکس گلستان بیان کرد: ورزشکاران رده‌های سنی پایه این استان به دلیل نتیجه بخش بودن برنامه‌ریزی سال‌های اخیر و توجه بیشتر به این گروه سنی برای آموزش مستمر، جزو مدعیان همیشگی قهرمانی در کشور و رسیدن به تیم ملی هستند.

وی گفت: با وجود این ظرفیت فراوان در پرورش استعداد، نبود حامی مالی و کمبود اعتبار، موجب اجرا نشدن کامل برنامه های بوکس گلستان شده و این ورزش را از رسیدن به جایگاه واقعی خود در کشور دور کرده است.

لینک کوتاه : https://noyabpress.ir/?p=6887
کد شما در این بخش

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.