• امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
4
مدیر شرکت کارن پنجره:

نمایشگاه «صنعت ساختمان» فرصتی برای ارائه دستاوردها است

  • کد خبر : 6376
  • 10 خرداد 1401 - 9:57
نمایشگاه «صنعت ساختمان» فرصتی برای ارائه دستاوردها است
نورچشم محمدی، مدیر شرکت کارن پنجره گفت: نمایشگاه «صنعت ساختمان» فرصتی برای ارائه دستاوردها و آشنایی با برندها است.

امیر نورچشم محمدی در گفتگو با خبرنگار نویاب اظهار کرد: نمایشگاه صنعت ساختمان گلستان فرصت خوبی برای برقراری ارتباط با انبوه سازان و شرکت های ساختمانی است که ما از این فرصت برای ارائه محصولات خود استفاده می کنیم.

وی افزود: هدف اصلی ما از شرکت در این نمایشگاه ارائه و رونمایی از محصولات جدید شرکت کارن پنجره و کیان پن است.

نماینده انحصاری کیان پن که سابقه حضور در نمایشگاه صنعت ساختمان گلستان را داشته در خصوص دستاوردهای این شرکت در نمایشگاه سال های گذشته گفت: آشنایی با برندهای موجود در بازار و معرفی شرکت ما از مهم ترین دستاوردهای ما از نمایشگاه صنعت ساختمان گلستان بود.

نورچشم محمدی ادامه داد: از دیگر دستاوردهای ما از نمایشگاه پیشین برقراری ارتباط با انبوه سازان، و سازندگان سطح استان گلستان و شهر گرگان بود که تاثیر مثبتی در ارتقا شرکت ما گذاشت.

وی اطلاع رسانی را از ارکان اصلی تاثیرگذاری نمایشگاه صنعت ساختمان گلستان عنوان کرد و افزود: تبلیغات محیطی و اطلاع رسانی گسترده نقش پررنگی در اثرگذاری این نمایشگاه دارد و می تواند موجب ترغیب مردم برای بازدید از نمایشگاه صنعت ساختمان شود.

نورچشم محمدی در ادامه عمده خدمات شرکت کارن پنجره و کیان پن را تولید محصوات پروفیل یو پی وی سی عنوان کرد و افزود: پخش مواد اولیه ساخت درب و پنجره یو پی وی سی، نصب و مونتاژ و همچنین تهیه متریال مورد نیاز صنعت ساختمانی از خدمات این دو شرکت است.

مدیر شرکت کارن پنجره در انتها از نیاز صنعت ساختمان بر حمایت مسئولان سخن گفت و اظهار کرد: اگرچه محصولات تولیدی ما نیاز اولیه هر ساختمانی است و یکی از محصولات کلیدی به شمار می رود، اما ما هم همانند هر صنعت دیگری نیازمند حمایت مسئولان هستیم که امیدواریم با یک برنامه ریزی دقیق موانع موجود بر سر راه تولید کنندگان برداشته شود.

لینک کوتاه : https://noyabpress.ir/?p=6376
کد شما در این بخش

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.