• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
5
یک فعال اقتصادی خبرداد؛

درخشش تولیدکننده گلستانی در فستیوال جهانی طلا و جواهر بخارا

  • کد خبر : 6359
  • 09 خرداد 1401 - 16:00
درخشش تولیدکننده گلستانی در فستیوال جهانی طلا و جواهر بخارا
براتیان، مدیر موزه تخصصی سنگ، گوهر و جواهرات شمال کشور از شرکت در فستیوال جهانی طلا و جواهرات بخارا و کسب رتبه سوم در این جشنواره خبر داد .

مصطفی براتیان در گفتگو با خبرنگار نویاب اظهار کرد: فستیوال جهانی طلا و جواهرات با حضور ۴۰۰ شرکت کننده از ۵۶ کشور دنیا در شهر بخارای ازبکستان به مدت چهار روز برگزار شد.

مدیر موزه تخصصی سنگ، گوهر و جواهرات شمال کشور، افزود: در این نمایشگاه هنرمندانی از نقاط مختلف کشور حضور داشتند، اما از آنجایی که مجموعه سنگ و گوهر آمتیست شرکتی در ازبکستان به ثبت رسانده بود، به طور مستقیم به این فستیوال دعوت شد و مقام سوم را در این جشنواره کسب کرد.

این فعال اقتصادی با اشاره به اینکه اکثر شرکت کنندگان در بخش طلا و نقره بودند، خاطرنشان کرد: با وجود اینکه غرفه گلستان در زمینه گوهر و سنگ های قیمتی محصولات خود را عرضه کرده بود اما مورد استقبال بازدیدکنندگان قرار گرفت.

وی شرایط نامساعد آب و هوایی را منجر به برچیده شدن غرفه در این فستیوال دانست و گفت: با اینحال استقبال خوبی از غرفه شد و خوشبختانه مجموعه سنگ و گوهر آمتیست در گلستان موفق به کسب مقام سوم در این فستیوال جهانی شد.

براتیان در خاتمه یادآور شد: این نخستین دوره از فستیوال بخارا بود و قرار است که این جشنواره به صورت دوسالانه و با حضور علاقمندان در سراسر دنیا برگزار شود.

لینک کوتاه : https://noyabpress.ir/?p=6359
کد شما در این بخش

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.