• امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
4
در گفتگو با نویاب مطرح شد؛

درزگیری و چادرکشی ناوگان باری الزامی است

  • کد خبر : 6026
  • 31 اردیبهشت 1401 - 14:15
یازرلو، رئیس اداره کالا اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان از الزامی بودن درزگیری و چادرکشی ناوگان حمل گندم و جو به هنگام حمل و نقل این محصولات خبرداد.

محسن یازرلو در گفتگو با خبرنگار نویاب اظهارکرد: با توجه به شروع برداشت محصولات کشاورزی استراتژیک از جمله گندم، جو و کلزا در استان، لازم است نکات ایمنی و ظرفیت حمل و نقل این محصولات از مزارع تا مراکز تخلیه توجه و رعایت شود.

رئیس اداره کالا اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان از رانندگان تقاضا کرد که از حمل و نقل محصولات کشاورزی بیش از ظرفیت ناوگان جلوگیری کنند و با عایق بندی و پوشش درزهای ناوگان مانع از ریزش و هدر رفت آنها شوند.

یازرلو از کشاورزان هم خواست که برای حمل و جلوگیری از هدررفت محصولات تولیدی و پیشگیری از بروز هرگونه حادثه، از ناوگان تحت پوشش شرکت های حمل و نقل و مجاز به دریافت بارنامه استفاده کنند.

وی بیان کرد: میانگین صدور بارنامه حمل محصولات کشاورزی گلستان در فصل برداشت بیش از دو هزار بارنامه در روز است که توسط ۷۹ شرکت فعال در بخش حمل و نقل کالا، صادر و با ۱۲ هزار و ۶۵۰ راننده جابه جا می شود.

رئیس اداره کالا اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان از الزامی بودن درزگیری و چادرکشی ناوگان حمل گندم و جو به هنگام حمل و نقل این محصولات خبرداد و به رانندگان و کامیونداران استان تاکید کرد که برای جلوگیری از هدررفت محصولات به این مساله توجه جدی داشته باشند.

لینک کوتاه : https://noyabpress.ir/?p=6026
کد شما در این بخش

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.