• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
7
یک فعال اقتصادی:

افزایش قیمت نان صنف و صنعت سلیقه ای است

  • کد خبر : 5911
  • 27 اردیبهشت 1401 - 15:58
افزایش قیمت نان صنف و صنعت سلیقه ای است
یک فعال اقتصادی گفت: افزایش نان‌های سنتی در چند روز اخیر به صورت کاملاً سلیقه‌ای اعمال شده است.

مجتبی حسینی در گفتگو با خبرنگار نویاب با بیان اینکه در چند سال اخیر قیمت مواد اولیه ساندویچ فروشان حداقل ۳۰ در صد افزایش یافته، اظهار کرد: بعد از حذف یارانه آرد، قیمت نان سنتی ساندویچی به یکباره از ۶۰۰ تومان به دو هزار تومان افزایش قیمت پیدا کرد و این افزایش قیمت فعالان این صنف را با چالش مواجه کرده است.

این فعال اقتصادی اضافه کرد: افزایش نان‌های سنتی در چند روز اخیر به صورت کاملاً سلیقه‌ای اعمال شده است. به طور مثال نان ساندویچی در یک فروشگاه بدون تغییر قیمت، در فروشگاه دیگر با افزایش دوهزار تومانی و در برخی فروشگاه‌ها تا پنج هزار تومان هم افزایش قیمت داشته است.

حسینی در مورد میزان افزایش قیمت ساندویچ گفت: در فروشگاه خودم دو هزار تومان یعنی به همان میزان که نان گران شده به قیمت ساندویچ‌ها اضافه کردم و به نسبت گران شدن مواد اولیه مثل مرغ و روغن در روزهای آینده به ناچار به قیمت ساندویچ اضافه خواهم کرد.

وی افزود: متاسفانه برخی همکاران ما علاوه بر گران شدن مواد اولیه مبلغی را هم خودشان بر قیمت ساندویچ‌ها اضافه می‌کنند به طور مثال علاوه بر دوهزار تومان افزایش قیمت نان سه هزار تومان دیگر همبنا بر صلاح دید شخصی به مبلغ اضافه می کنند که این امر خلاف انصاف و قانون است.

این کاسب گرگانی با بیان این مطلب که سود ساندویچ‌ها را از ۵۰ به ۳۰ درصد کاهش داده است گفت: در پی افزایش قیمت مواد اولیه در یکی دو سال گذشته قدرت خرید مردم کاهش پیدا کرده و برای اینکه مشتری‌های خود را حفظ کنیم به ناچار سود کار را کاهش داده ام.

لینک کوتاه : https://noyabpress.ir/?p=5911
کد شما در این بخش

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.