• امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
7
در گفتگو با نویاب مطرح شد؛

«زیان مشتری» ثمره خلق فضای گلخانه ای در تولید لوازم خانگی| تزریق قطره چکانی قیمت ها را افزایش داد

  • کد خبر : 5145
  • 06 اردیبهشت 1401 - 10:39
«زیان مشتری» ثمره خلق فضای گلخانه ای در تولید لوازم خانگی| تزریق قطره چکانی قیمت ها را افزایش داد
ایری، عضو اتحادیه صنف فروشندگان لوازم خانگی گلستان با اشاره به رویه بیشتر واحدهای تولیدی لوازم خانگی در تزریق قطره چکانی تولیدات به بازار گفت: افزایش قیمت و زیان مشتریان نتیجه این رفتار است.

قربان محمد ایری در گفتگو با خبرنگار نویاب اظهارکرد: بازار محصولات کالاهای خانگی در سال های اخیر تحولات زیادی را تجربه کرده که همانند یک شمشیر دو لبه برای مشتریان و مصرف کنندگان عمل می کند.

عضو اتحادیه صنف فروشندگان لوازم خانگی گلستان گفت: پس از تشدید تحریم ها و البته خروج برندهای معتبر بازار لوازم خانگی از بازار زمینه رشد و نمو و البته توسعه کارخانجات تولید کننده لوازم خانگی در کشور مهیا شده است.

وی ادامه داد: در این شرایط شاهد آن هستیم که برخی از برندهای مطرح کشور به جای افزایش کیفیت و تصاحب بازار به دنبال سودجویی و افزایش بی رویه قیمت ها هستند؛ شاید در این خصوص در ابتدا مشتریان ضرر کنند اما در ادامه دود گرانی به چشم کارخانه داران هم می رود.

ایری گفت: در آستانه فصل گرما عرضه محصولاتی مانند یخچال و اسپیلت با محدود انجام می شود و شرکت ها تمایلی برای ارائه محصولات تولیدی به بازار نداشته و در نتیجه قیمت کالا در سطح بازار در حال افزایش است.

عضو اتحادیه صنف فروشندگان لوازم خانگی گلستان بیان کرد: هر چند امکان فروش اقساطی برخی لوازم خانگی در برندهای معتبر داخلی فراهم شده ولی این رویه صرفا محدود به برخی لوازم خاص و مد نظر شرکت های تولیدی محدود است.

وی افزود: افزایش قیمت تمام شده قطعات جانبی محصولات تولیدی زمینه افزایش قیمت تمام شده لوازم خانگی تولید داخل را سبب شده است اما این مسائل مجوزی برای گروکشی در عرضه محصولات در بازار نمی شود.

ایری گفت: آنچه مسلم است کاهش تیراژ تولید لوازم خانگی در کشور بوده که با هدف افزایش قیمت انجام شده است و در صورت ادامه این روند خسارت ها و ضررهای زیادی به خریداران و مصرف کنندگان وارد می کند.

لینک کوتاه : https://noyabpress.ir/?p=5145
کد شما در این بخش

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.