• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
8
رئیس پارک علم و فناوری گلستان خبرداد؛

پیش بینی افزایش ۲ برابری شرکت های دانش بنیان گلستان در ۱۴۰۱

  • کد خبر : 4304
  • 06 فروردین 1401 - 10:38
پیش بینی افزایش ۲ برابری شرکت های دانش بنیان گلستان در ۱۴۰۱
غفاری، رئیس پارک علم و فناوری گلستان گفت: هم اکنون ۶۲ شرکت دانش بنیان و خلاق در گلستان فعال هستند که بر اساس خواسته رهبر معظم انقلاب، برای افزایش دو برابری آن در سال جدید برنامه ریزی کرده ایم.

مهدی غفاری در گفتگو با خبرنگار نویاب اظهارکرد: برای تحقق شعار سال که رهبر معظم انقلاب بر آن تاکید دارند، هماهنگی بین دستگاهی لازم بوده و تحقق این مساله از عهده یک نهاد و دستگاه خارج است.

رئیس پارک علم و فناوری گلستان افزود: شرکت های دانش بنیان در گلستان در حوزه های مختلف از جمله صنعت، کشاورزی، میراث فرهنگی، گردشگری، سلامت و غیره فعالیت می کنند.

وی بیان کرد: برای افزایش شرکت های دانش بنیان باید حمایت دستگاه های اجرایی به اشکال گوناگون از جمله تسهیل در صدور مجوزها و تسهیلات و غیره انجام شده و آنها به صورت جدی پای کار بیایند.

غفاری ادامه داد: در گلستان کمیته دانش بنیان از دو ماه پیش تشکیل شده و نمایندگانی از دستگاه‌های اجرایی مختلف در آن حضور دارند تا به رشد و توسعه شرکت‌ها کمک کنند.

رئیس پارک علم و فناوری گلستان اضافه کرد: هم اکنون ۶۲ شرکت دانش بنیان و خلاق در گلستان فعال هستند که بر اساس خواسته رهبر معظم انقلاب، برای افزایش دو برابری آن در سال جدید برنامه ریزی کرده ایم.

وی گفت: اعطای تسهیلات رشد قابل توجهی داشته که این مبلغ از چهار میلیارد تومان در سال ۹۹ به ۶۰ میلیارد تومان تسهیلات مصوب در سال ۱۴۰۰ رسیده است.

غفاری اضافه کرد: ۳.۲ میلیارد تومان این میزان، از محل منابع داخلی پارک علم و فناوری، بیش از ۱۲ میلیارد تومان از محل اعتبارات صندوق پژوهش و فناوری استان و ۴۸ میلیارد تومان آن از محل تبصره ماده ۱۸ بوده است.

لینک کوتاه : https://noyabpress.ir/?p=4304
کد شما در این بخش

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.