بابک مرادی در گفتوگو با نویاب از مشارکت این گروه با تی وان ویژن برای فراهم کردن فرصت حضور شرکتهای ایرانی در رویداد بینالمللی جیتکس خبر داد و اظهار کرد: جیتکس یک فرصت بینظیر برای شبکهسازی، کسب تجربه و آموزش از معتبرترین برندهای جهان است.
وی درباره این رویداد توضیح داد: جیتکس چکیده و عصاره بنچمارکینگ در دنیای تکنولوژی است و برای محققان و منتخبان صنایع دولتی و خصوصی فضایی بسیار خوب برای یادگیری فراهم میکند.
معاون برنامهریزی استراتژیک گروه تجاری موندو افزود: در این رویداد جهانی، بهترین برندها توانمندیها و دستاوردهای خود را به نمایش میگذارند و با توجه به نوع رقابت و بستری که در حوزه تکنولوژی فراهم شده است، فضای جیتکس برای همه بسیار آموزنده است. بنابراین، توصیه میکنم که متخصصان و برندهای ایرانی حتماً از این رویداد جهانی بازدید داشته باشند.
مرادی درباره اهمیت حضور در این نمایشگاه گفت: با توجه به استعدادهای فراوانی که در کشور ما وجود دارد، بازدید از این نمایشگاه میتواند زمینه الگوگیری و ورود تکنولوژیهای جدید به ایران را فراهم کند. این نمایشگاه فرصتی مناسب برای بنگاههای اقتصادی، استارتاپها و مراکز علمی است.
وی همچنین اظهار کرد: علاقهمندان میتوانند با همکاری گروه موندو در این نمایشگاه حضور یابند. برای اولین بار، شرکتی با ساختار شبکهسازی و بیش از ۱۰۰۰ عضو در کشورهای مختلف در این نمایشگاه مشارکت میکند. با توجه به شناختی که موندو از ذینفعان خود دارد، حضور آنها در نمایشگاه باعث ایجاد ارزشهای بسیاری خواهد شد.
معاون برنامهریزی استراتژیک گروه تجاری موندو در توضیح خدمات این گروه بیان کرد: موندو با همکاری مجموعه تی وان ویژن که یک بازوی اجرایی در جیتکس است، بهعنوان ارائهدهنده و راهنمایی برای علاقهمندان به حضور در این نمایشگاه فعالیت میکند.
وی ادامه داد: این تیم، با اعضای متخصص از جوانان در بخشهای مختلف همچون محتوا و فناوری اطلاعات، تلاش میکند تا بستر حضور شرکتهای ایرانی در جیتکس را فراهم سازد.
مرادی خاطرنشان کرد: موندو با همکاری تی وان ویژن، یک بنچمارک معتبر برای حضور در بازارهای خارجی فراهم کرده و این فرصت را ایجاد نموده تا از تجربیات شرکتهای معتبر بهرهمند شویم. با این حال، ضروری است که دولت و اتاق بازرگانی ایران نیز از این ابتکار حمایت کنند.
وی در پایان درباره ویژگیهای جیتکس گفت: این نمایشگاه اکنون با ۲ میلیون متر مربع زیربنا و ۲۷ سالن مرکز تجاری، بزرگترین فضای نمایشگاهی دنیا است. ۱۷۰ کشور با حضور در آن، کل زنجیره ارزش تکنولوژی و فناوری اطلاعات را به اشتراک میگذارند و این فضا را به یکی از مهمترین مراکز برای یادگیری و آموزش تبدیل کردهاند.