مدیران گلستانی در سه هفته آینده موظف به ارائه گزارش عملکرد به رسانه ها هستند

فاطمه محمدخانی
1 دقیقه - زمان مطالعه

به گزارش نویاب، علی محمد زنگانه ظهر دوشنبه در نشست خبری با رسانه ها اظهار کرد: نرخ رشد اقتصادی استان از منفی ۵.۴ سال ۱۳۹۹ به مثبت ۴.۳ در سال ۱۴۰۲ رسیدیم و مجموعا استان ما رشد ۹.۷ را تجربه کرده است.

استاندار گلستان افزود: در حوزه پیشگیری اقدامات ارزشمندی در استان صورت گرفته و خوشبختانه در طرح های نماد و پاک پایلوت کشوری هستیم.

Ad image

وی گفت: یکی از آرزوهای بنده آن است که صاحبان قلم در کشور در جایگاهی در شأن و منزلت قرار بگیرند.

زنگانه تصریح کرد: در دولت سیزدهم با همراهی اصحاب رسانه، گلستان دومین استان امن سرمایه گذاری کشور شده است

استاندار گلستان بیان کرد: تمامی دستگاه های اجرایی و فرمانداران موظف هستند ظرف مدت سه هفته آینده، در نشستی خبری با اصحاب رسانه، خدمات دستگاه متبوع خود را ارائه کنند.

وی گفت: به مدیران دستگاه های اجرایی اعلام کردم که در هفته خبرنگار ، شکایات خود را از اصحاب رسانه پس بگیرند.

به اشتراک بگذارید
بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *