• امروز : جمعه, ۸ تیر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 28 June - 2024
0
دبیر انجمن تولید کنندگان و فناوران صنعتی ساختمان:

عدم ارتباط دانشگاه و صنعت ساختمان ،چالش بزرگ صنعتی سازی است

  • کد خبر : 38753
  • 04 تیر 1403 - 11:28
عدم ارتباط دانشگاه و صنعت ساختمان ،چالش بزرگ صنعتی سازی است
قرایتی ستوده، دبیر انجمن تولید کنندگان و فناوران صنعتی ساختمان با اشاره به اینکه برگزاری کرسی های نظری از سوی انجمن متبوعش نقش بسیار موثری در ترویج فرهنگ صنعتی سازی دارد، گفت: ارتباط دوسویه بین دانشگاه و جامعه مهندسی نقش موثری در توسعه فرهنگ‌صنعتی سازی دارد.

به گزارش نویاب به نقل از ساختمان آنلانی،جعفر قرایتی ستوده فوق اظهار کرد: یکی از مشکلات اصلی در صنعت ساختمان، به ویژه در ساخت و ساز صنعتی، عدم ارتباط بین دانشگاه و مهندسان تازه فارغ التحصیل یا مهندسان عضو سازمان نظام مهندسی با مبانی علمی است.

دبیر انجمن تولید کنندگان و فناوران صنعتی ساختمان افزود:انجمن تولید کنندگان صنعتی در تلاش است تا این موضوع را از طریق برگزاری نشست های نظری در مورد صنعتی سازی مورد توجه قرار دهد.

قرائتی اظهار داشت:هدف، آوردن بحث صنعتی سازی به دانشگاه ها و حتی شروع از یک نقطه بنیادی است. این موضوع باید در طرح توسعه صنعتی سازی در نظر گرفته شود.

وی تاکید کرد:بدون داشتن دانش علمی، نظری و عملی، ما در تلاش هستیم تا مسیر توسعه را دنبال کنیم و برنامه های توسعه بنویسیم. اما شکاف ناشی از فقدان علم و دانش، مانع از موفقیت این برنامه های توسعه می شود.

وی افزو:در حوزه صنعتی سازی، این باور وجود دارد که برگزاری نشست های نظری در مورد صنعتی سازی می تواند در تحقق توسعه صنعتی سازی و ایجاد ارتباط دوسویه بین دانشگاه و جامعه مهندسی نقش موثری داشته باشد.

وی خاطرنشان ساخت:به طور خلاصه، چالش اصلی، عدم ارتباط بین دانشگاه و کاربرد عملی در صنعت ساختمان است که انجمن در تلاش است تا از طریق برگزاری نشست های نظری این شکاف را پر کرده و توسعه صنعتی سازی را ممکن سازد.

لینک کوتاه : https://noyabpress.ir/?p=38753
کد شما در این بخش

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.