• امروز : جمعه, ۸ تیر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 28 June - 2024
0
رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان:

اطفای۳ حادثه آتش‌سوزی منزل در روز گذشته / شهروندان گرگانی تجهیزات برقی را به‌روزرسانی کنند

  • کد خبر : 38671
  • 03 تیر 1403 - 10:34
اطفای۳ حادثه آتش‌سوزی منزل در روز گذشته / شهروندان گرگانی تجهیزات برقی را به‌روزرسانی کنند
صفری، رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان از بروز سه حادثه آتش‌سوزی منزل در روز گذشته خبر داد و گفت: شهروندان با رعایت نکات ایمنی و رفع عیب تجهیزات برقی و به‌روزرسانی سیم‌کشی‌های منزل از حوادث پیشگیری کنند.
به گزارش نویاب به نقل از ایمنا، موسی‌الرضا صفری اظهار کرد: از روز گذشته سه مورد آتش‌سوزی منزل مسکونی به سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی اطلاع‌رسانی و نیروهای عملیاتی از ایستگاه‌های آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان با بیان اینکه نخستین حادثه در ساعت ۷:۳۰ صبح در ملاقاتی هشتم اتفاق افتاد، افزود: بلافاصله تیم عملیاتی از ایستگاه شماره چهار به محل حادثه اعزام شدند و با تلاش آتش‌نشانان حریقی که در اتاق استراحت منزل شعله‌ور شده بود، اطفا شد.

وی ادامه داد: حوالی ساعت ۱۲ با تماس شهروندان به سامانه ۱۲۵ ایستگاه شماره پنج عملیاتی آتش‌نشانی گرگان، جهت امدادرسانی و اطفای حریق به محل گزارش حادثه در مجتمع‌های مسکن مهر زیتون اعزام شدند.

وی اضافه کرد: در یکی از واحدهای مجتمع‌های مسکونی مهر زیتون و در زمانی که مالک در منزل حضور نداشت، حریق ایجاد شد که آتش‌نشانان بلافاصله اقدام به اطفای حریق کردند.

صفری در توضیح سومین مورد آتش‌سوزی روز گذشته، گفت: عصر دیروز در یکی از منازل خیابان ملت شهروندان گزارشی مبنی بر خروج دود از پشت بام منزل مسکونی دادند که پس از آن دو تیم عملیاتی از ایستگاه‌های شماره یک و سه به محل اعزام شدند و با حضور در محل حادثه بلافاصله اقدام به اطفای آتش کردند.

وی با بیان اینکه این حوادث مصدومی نداشت از شهروندان درخواست کرد تا با رعایت نکات ایمنی و رفع عیب تجهیزات برقی و به‌روزرسانی سیم‌کشی‌های منزل و قطع اتصال لوازم برقی در زمان حضور نداشتن در منزل از این‌گونه حوادث پیشگیری کنند.

لینک کوتاه : https://noyabpress.ir/?p=38671
کد شما در این بخش

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.