• امروز : جمعه, ۸ تیر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 28 June - 2024
0
مدیریت نمایندگی درهای داخلی درتک در گلستان:

ارتقاء کیفیت تولیدات داخل با کمک شرکای خارجی | تهدید را به فرصت تبدیل کردیم

  • کد خبر : 38648
  • 02 تیر 1403 - 14:56
ارتقاء کیفیت تولیدات داخل با کمک شرکای خارجی | تهدید را به فرصت تبدیل کردیم
رودی، مدیریت نمایندگی درهای داخلی درتک در گلستان گفت: شریک خارجی با وارد کردن نقدینگی، دانش و تکنولوژی های جدید این فرصت را به شرکت ها می‌دهد تا با یک سبک متفاوت در بازار حضور داشته باشند.

به گزارش نویاب، فرشید رودی اظهار کرد: در سال های اخیر دچار رکود در صنعت ساختمان شده ایم که همه صنایع مرتبط را درگیر کرده است اما ما سعی کردیم با روش های بازاریابی جدید این رکود را مهار و تقریبا از آن عبور کنیم.

مدیریت نمایندگی درهای داخلی درتک در گلستان با بیان اینکه در رکود هم فرصت هایی وجود دارد، افزود: تفکر متفاوت باعث شده بتوانیم تهدیدها را به فرصت تبدیل کنیم و بنده معتقدم امروز تفکر درست بیش از کار زیاد جواب می دهد.

وی ادامه داد: مجموعه هایی که توانستند شریک خارجی داشته باشند موفق تر عمل کرده زیرا شرکای خارجی دانش را وارد کشور کرده و توسعه را رقم می زنند و همچنین شرکت ها می توانند در عبور از چالش های تحریم موفق تر عمل کنند.

رودی در رابطه با شرکای تجاری خارجی درهای درتک بیان کرد: مواد اولیه درهای داخلی درتک از ترکیه و کره و چوب های نسل جدید به صورت «فنیگر جوینت» از روسیه وارد می‌شود.

مدیریت نمایندگی درهای داخلی درتک در گلستان افزود: متاسفانه صنعت ساختمان یکی از صنایعی است که از سیاست های انقباضی شدیداً تاثیر می‌پذیرد و مجموعه هایی مانند درتک توانسته اند با تفکر متفاوت و از طریق همکاری با شریک خارجی از اینگونه چالش ها عبور کنند.

وی ادامه داد: شریک خارجی با وارد کردن نقدینگی، دانش و تفکر بروز و تکنولوژی های جدید، این فرصت را به شرکت ها می‌دهد تا با یک سبک متفاوت در بازار حضور داشته باشند.

رودی در پایان یادآور شد: همکاری با شرکای خارجی می‌تواند به توسعه هر صنعتی در کشور کمک کند، همچنین سبب ارتقا سطح کیفی تولیدکنندگان داخلی شده که این موضوع باعث افزایش رقابت شرکت ها خواهد شد.

لینک کوتاه : https://noyabpress.ir/?p=38648
کد شما در این بخش

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.