• امروز : یکشنبه, ۳ تیر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 23 June - 2024
1
رییس کانون ملی زنان بازرگان ایران:

کانون های زنان بازرگان به دنبال نقش آفرینی در اقتصاد هستنند نه قدرت طلبی

  • کد خبر : 38380
  • 24 خرداد 1403 - 15:17
کانون های زنان بازرگان به دنبال نقش آفرینی در اقتصاد هستنند نه قدرت طلبی
مقیمی، رییس کانون ملی زنان بازرگان ایران گفت: زنان اتاق بازرگانی به دنبال قدرت طلبی یک جامعه نیستند و مجموعه های کانون های زنان استانی بیشتر به دنبال نقش آفرینی در بخشی از اقتصاد هستند.
به گزارش نویاب، سید فاطمه مقیمی در حاشیه انتخابات کانون زنان بازرگان استان گلستان اظهار کرد: زنان اتاق بازرگانی به دنبال قدرت طلبی یک جامعه نیستند و مجموعه های کانون های زنان استانی بیشتر به دنبال نقش آفرینی در بخشی از اقتصاد هستند.

رییس کانون ملی زنان بازرگان ایران با بیان اینکه اکثریت اتاق های بازرگانی کشور دارای مجموعه کانون زنان بازرگان هستند، افزود: مساله ی مهم باور زنان به حضور در این زمینه، نقش آفرینی و پذیرش جامعه برای حضور آنان در این حوزه است که تا حد مطلوبی این هدف محقق شده است.

وی بیان کرد: اتاق بازرگانی گرگان جزو اولین اتاق هایی بود که اجازه تشکیل کانون زنان بازرگان را داد و این کانون سابقه بیش از ۱۰ سال فعالیت دارد و دوره های مدیریتی مختلف این تشکل شکل گرفته و همچنین عملکرد آن نیز خوب ارزیابی می شود.

وی ادامه داد: تعاملی که با کانون های سایر استان ها وجود داشته ناشی از مدیریت و درایت خوب مجموعه کانون زنان بازرگان استان گلستان است.

مقیمی گفت: کانون زنان بازرگان به عنوان تنها تشکل رسمی و ثبت شده اقتصادی بخش خصوصی زنان در اتاق بازرگانی به حساب می آید اما زنان در تمام جایگاه های اقتصادی بخش خصوصی ازجمله شرکت های خدماتی، و صنعتی در کنار شرکت های تجاری و بازرگانی فعال هستند.

رییس کانون ملی زنان بازرگان ایران تصریح کرد: زنان باید اعتماد به نفس لازم برای حضور در بازار اقتصادی را داشته باشند که این مهم رفته رفته در حال تحقق است، از طرف دیگر باید باور جامعه برای پذیرش حضور زنان در این عرصه نیز وجود داشته باشد و حمایت های قانونی از امور زنان در بخش اقتصادی انجام شود تا حضور زنان در این عرصه تحقق یابد.

لینک کوتاه : https://noyabpress.ir/?p=38380
کد شما در این بخش

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.