• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
8
عضو شورای شهر گرگان:

مشکلات افزایش تعرفه عوارض شهرداری گرگان پیگیری می شود

  • کد خبر : 3791
  • 10 اسفند 1400 - 18:41
مشکلات افزایش تعرفه عوارض شهرداری گرگان پیگیری می شود
عضو شورای اسلامی شهر گرگان از پیگیری افزایش تعرفه عوارض شهرداری خبرداد.

ناصر گرزین در گفتگو با خبرنگار نویاب درباره گلایه فعالان ساختمان از مصوبه افزایش عوارض ساختمانی شهرداری گرگان، اظهار کرد: طی روزهای گذشته این موضوع در دستور کار اعضای شورای شهر و شهرداری برای بررسی مجدد و کارشناسی دقیق قرار گرفته است.

عضو شورای اسلامی شهر گرگان افزود: پس از این مصوبه نظرات کارشناسی مختلفی را از سوی فعالان صنعت ساختمان دریافت کردیم و براساس این نظرات در حال ارزیابی مجدد مصوبه هستیم.

گرزین با بیان اینکه افزایش چشمگیر هزینه‌ها و تورم سالانه ای که بر کشور حاکم شده تاثیر زیادی بر هزینه و درآمدهای شهرداری گذشته است، ادامه داد: یکی از راهکارهای جبران این هزینه‌ها افزایش تعرفه عوارض است که البته تاکید داریم این افزایش باید در چارچوب تورم سالانه و در راستای سیاست‌های بهبود درآمدی شهرداری باشد.

وی صنعت ساختمان را قلب اقتصادی یک شهر و منطقه دانست و یادآور شد: بهبود صنعت ساختمان چرخه اقتصادی را فعال نگه می‌دارد و قطعاً این مساله نه تنها بر معیشت جامعه تاثیر دارد بلکه به رشد درآمدهای شهرداری هم کمک خواهد کرد.

عضو شورای اسلامی شهر گرگان ایجاد امتیاز ویژه برای فعالان صنعت ساختمان را در تعامل با مدیریت شهری ضروری دانست و گفت: همکاری و تعامل فعالان ساختمانی با مدیریت شهری قطعاً به نفع شهر و مردم خواهد بود.

گرزین وعده داد با بهره گیری از نظرات کارشناسی و برگزاری جلسات تخصصی عوارض شهرداری بازبینی شود و تصمیم نهایی به گونه‌ای باشد رونق صنعت ساختمان و همکاری دو سویه شهرداری و جامعه مهندسی را به دنبال داشته باشد.

لینک کوتاه : https://noyabpress.ir/?p=3791
کد شما در این بخش

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.