• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
10
رئیس انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان گلستان:

محاسبه وزن شیرینی با جعبه تخلف است

  • کد خبر : 3693
  • 04 اسفند 1400 - 23:33
محاسبه وزن شیرینی با جعبه تخلف است
رئیس انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان گلستان محاسبه وزن شیرینی با جعبه را تخلف اعلام کرد و گفت: قنادان بدانند که هنگام برآورد قیمت شیرینی، وزن جعبه لحاظ شده است.

علی نعیمی در گفتگو با نویاب با بیان این نکته که قنادی‌ها نباید هنگام فروش شیرینی پولی بابت جعبه از مصرف کننده دریافت کنند، اظهار کرد: اگر واحد صنفی اقدام به فروش محصولی بیش از رقم مصوب کند شهروندان می‌توانند موارد را به انجمن حمایت از حقوق مصرف کننده شهرستان‌ها که معمولاً دفاتر آنها در اداره صمت شهرستان هاست، اطلاع دهند.

رئیس انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان گلستان از افزایش قیمت مواد اولیه قنادی مانند پورکاکائو، نارگیل، گردو و انواع شکلات‌ها خبر داد و گفت: در کنار این موارد تداخل صنفی واحدهای تولید نان حجیم هم برای قنادان مشکل ایجاد کرده است.

وی در توضیح تداخل صنفی واحدهای تولید نان حجیم با قنادان، اظهار کرد: برخی از تولیدکنندگان نان حجیم اقدام به تولید شیرینی کم کیفیت و ارزان قیمت تر نسبت به قنادی‌ها می‌کنند، که این رفتار لطمه به اقتصاد قنادان وارد می‌کند.

رئیس انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان گلستان در خاتمه یادآور شد: در حال حاضر مجموعه انجمن شهرستان‌ها و استان در حال انجام آنالیز قیمت تمام شده شیرینی شب عید هستند که پس از تصویب قیمت در کمیسیون نظارت لازم‌الاجراست.

لینک کوتاه : https://noyabpress.ir/?p=3693
کد شما در این بخش

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.