• امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
2
مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان گلستان:

کارگران از مظلوم ترین و در عین حال مقتدرترین قشر در جامعه هستند

  • کد خبر : 35687
  • 01 اردیبهشت 1403 - 12:49
کارگران از مظلوم ترین و در عین حال مقتدرترین قشر در جامعه هستند
خواجه مظفری، مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان گلستان گفت: کارگران از مظلوم ترین و در عین حال مقتدرترین قشر در جامعه هستند و در تنش ها و پیچ های نظام قشر کارگر نشان داد همیشه از این امتحانات سر بلند بیرون آمده اند.

به گزارش نویاب به نقل از ایلنا، حسینعلی خواجه مظفری اظهار کرد: در تنش ها و پیچ های نظام قشر کارگر نشان داد همیشه از این امتحانات سر بلند بیرون آمده اند. این که ما در پشت میز دولتی نشسته باشیم و از مشکلات کارگران بی اطلاع باشیم عین ظلم بر این قشر زحمتکش و کم توقع است.

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان گلستان افزود: امروز نوبت نظام و دولتمردان است که دین خود را به این قشر زحمتکش ادا کند. این که رهبر کبیر انقلاب (ره) فرموده بودند که تمام عالم کارگرند و خود خداوند هم کارگر است نشان می دهد همیشه در نظام انقلاب اسلامی کارگران جایگاه مقدس و والایی داشته اند.

وی بیان کرد: اینکه نظام در حمایت از قشر آسیب پذیر طرح های را اجرا می کند که یکی از همین طرح ها طرح کالابرگ بوده و نیت از اجرای آن نیز تامین معاش خانوار ها بوده دلیل بر تلاش نظام برای جبران پای انقلاب بودن این قشر ها هستند.

خواجه مظفری تصریح کرد: کارگران را از مظلوم ترین و در عین حال مقتدرترین قشر در جامعه هستند و اگر کارگران در تمامی صحنه های انقلاب حضور نداشتند قطعا نتیجه امروز حاصل نمی شد.

لینک کوتاه : https://noyabpress.ir/?p=35687
کد شما در این بخش

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.