• امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
1
مدیر کل راه و شهرسازی گلستان تاکید کرد؛

برنامه ریزی برای صدور پروانه دو مرحله ای ساختمان در گلستان

  • کد خبر : 35648
  • 01 اردیبهشت 1403 - 9:09
برنامه ریزی برای صدور پروانه دو مرحله ای ساختمان در گلستان
ملک، مدیر کل راه و شهرسازی گلستان با تاکید به بلامانع بودن صدور پروانه دو مرحله ای ساختمان از سوی راه و شهرسازی استان، گفت: در قالب جلسه ای برنامه ریزی های لازم برای این مهم انجام خواهد شد.

به گزارش نویاب، مهدی ملک در اولین جلسه کارگروه مشترک تولید و عرضه مسکن بین دستگاه های دولتی خدمات رسان و انجمن انبوه سازان مسکن و ساختمان گلستان ضمن تاکید به تسهیل گری در ساخت و ساز بافت های فرسوده استان، عدم پایبندی به طرح‌های جامع و تفصیلی توسط سازندگان را تضییع کننده حقوق شهروندی دانست.

مدیر کل راه و شهرسازی گلستان افزود: در گذشته ۷۵ درصد از پروژه های مسکن مهر به بخش خصوصی واگذار شده بود و اکنون هم اگرچه در اجرای طرح نهضت ملی مسکن این موضوع به طور رسمی ابلاغ نشده اما از ظرفیت بخش خصوصی و مشارکت مردمی در تولید مسکن در استان گلستان استفاده می شود.

وی با تاکید به بلامانع بودن صدور پروانه دو مرحله ای ساختمان از سوی راه و شهرسازی استان، گفت: در قالب جلسه ای برنامه ریزی های لازم برای این مهم انجام خواهد شد.

ملک تدوین بسته های تشویقی بومی سازی شده ذیل بسته های تشویقی ۱۹ گانه شرکت بازآفرینی شهری ایران را یکی از مهم ترین اقدامات برای تسهیل در ساخت و ساز های بافت فرسوده گلستان اعلام کرد.

وی با اشاره به طرح بلندمرتبه سازی در شهر گرگان گفت: ضرورت دارد که سازندگان به تاثیرات روانی ساخت و ساز بر شهروندان توجه کنند.

به گفته وی، عدم پایبندی به طرح‌های جامع و تفصیلی توسط سازندگان حقوق شهروندی را تضییع می کند‌.

لینک کوتاه : https://noyabpress.ir/?p=35648
کد شما در این بخش

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.