• امروز : چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 8 May - 2024
0
مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها وناوبری هوایی کشور مطرح کرد؛

پیش بینی جابه جایی یک میلیون و ۲۹۹ هزار مسافر از تمامی فرودگاه‌های کشور

  • کد خبر : 34136
  • 23 اسفند 1402 - 12:35
پیش بینی جابه جایی یک میلیون و ۲۹۹ هزار مسافر از تمامی فرودگاه‌های کشور
نخجوانی، معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: امسال پیش بینی می‌شود یک میلیون و ۲۹۹ هزار و۲۵۱ هزار مسافر از تمامی فرودگاه‌های کشور جابه جا شوند.

به گفته مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها وناوبری هوایی کشور، جلسات هماهنگی با وزارت میراث و فرهنگی و سایر بخش‌ها  برگزار شده و کمیته ها‌ی سفر برای امسال تشکیل شده است

وی می‌گوید:امسال برنامه پایش کیفیت خدمات مناسب به مسافران به مرحله اجرایی و عملیاتی رسیده و براساس معیار‌های بین المللی بوده  است که اولین برنامه پایش کیفیت خدمات از فرودگاه بین المللی مشهد از جمعه ۲۵ اسفند ماه آغاز می‌شود.

نخجوانی اظهار کرد: بخش فرودگاهی آماده پذیرش هر تعداد پرواز  با کسب مجوز از سازمان هواپیمایی کشور است و هماهنگی‌های لازم را با تمامی مدیران فرودگاه‌ها انجام شده است.

وی اظهار کرد: طبق پیش بینی‌های صورت گرفته  امسال افزایش ۳ تا ۵ درصدی مسافران را داریم و پیش‌بینی می‌شود امسال بیش از یک میلیون و ۲۹۹ هزار مسافر از تمامی فرودگاه‌های کشور جابه جا خواهند شد.

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها وناوبری هوایی کشور بیان کرد: از تمامی شرکت‌های فرودگاهی درخواست داریم که از افزایش  تاخیرات در این حوزه پیشگیری کنندو یک مقام مسئول برای  پاسخ گویی به نیاز مسافران در فرودگاه‌ها قرار دهند.

لینک کوتاه : https://noyabpress.ir/?p=34136
کد شما در این بخش

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.