• امروز : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 19 May - 2024
1
مدیر عامل شرکت پشتیبانی امور دام کشور مطرح کرد

نظارت مستمر بر عملیات کشتار و بسته‌بندی گوشت و مرغ

  • کد خبر : 32971
  • 07 اسفند 1402 - 14:23
نظارت مستمر بر عملیات کشتار و بسته‌بندی گوشت و مرغ
شیرزاد، مدیر عامل شرکت پشتیبانی امور دام گفت: ناظران کنترل کیفی به طور مستمر بر عملیات اجرایی کشتار، بسته بندی و انجماد گوشت و مرغ نظارت به عمل می‌آورند.

به گفته مدیر عامل شرکت پشتیبانی امور دام کشور، این اقدام در راستای ضرورت کنترل کیفیت محمولات در زمان خرید و همچنین طی دوره ماندگاری در انبارها و سیلوهای استانی انجام شده تا محمولات با کیفیت مطلوب به دست مصرف کنندگان دام و طیور برسد. همچنین مدیران استانی موظف شدند تا بر اساس استاندارهای جدید نسبت به کنترل‌های کیفی اقدام کنند.

شیرزاد ادامه داد: با توجه به وظایف تعریف شده برای دفتر کنترل کیفی بازدیدهای ادواری از انبارها، سردخانه‌های ملکی و طرف قرارداد و همچنین محمولات موجود در انبارها برای مبادی ورودی شرکت متبوع نیز به طور مستمر انجام می‌پذیرد و در صورت مشاهده هرگونه عدم رعایت مفاد دستورالعمل‌ها راهنمایی و توصیه‌های لازم به منظور انجام اقدامات پیشگیرانه به کارشناسان و مدیران استانی مربوطه ارائه می‌شود.

شیرزاد گفت: در هنگام خرید گوشت قرمز و  خرید مازاد مرغ تولید داخل، ناظران کنترل کیفی به طور مستمر بر عملیات اجرایی کشتار، بسته بندی و انجماد محمولات استحصالی نظارت کیفی به عمل می‌آورند تا نهاده‌ها با کیفیت بالا و محموله‌های پروتئینی سالم به مراکز عمده مصرف ارسال شود.

لینک کوتاه : https://noyabpress.ir/?p=32971
کد شما در این بخش

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.