• امروز : سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 7 May - 2024
1
سرپرست راه آهن شمال شرق ۲ خبر داد؛

جابجایی ۹۳۵ هزار مسافر از طریق راه آهن گلستان

  • کد خبر : 32855
  • 05 اسفند 1402 - 11:47
جابجایی ۹۳۵ هزار مسافر از طریق راه آهن گلستان
حبیبی، سرپرست راه آهن شمال شرق ۲ از رشد ۱۵ درصدی جابجایی ریلی مسافر در حوزه استحفاظی این اداره کل، خبر داد و گفت: از ابتدای سال تاکنون ۹۳۵ هزار مسافر از خدمات راه آهن شمال شرق ۲ بهره‌مند شدند.
به گزارش نویاب به نقل از فارس، محمدرضا حبیبی اظهار کرد: از ابتدای سال تا اول اسفند، ۳۵۴ هزار و ۹۲۴ تن محموله به وسیله پنج هزار و ۶۴۶ واگن بارگیری و به کشور‌های cis اعزام شده، این در حالی است که در مدت مشابه سال قبل، ۲۷۸ هزار و ۸۹ تن محموله بارگیری و اعزام شده بود که شاهد رشد ۲۸ درصدی صادرات از طریق این اداره کل هستیم.
سرپرست راه آهن شمال شرق ۲ افزود: مجموع بارگیری این اداره کل از ابتدای امسال تا اول اسفند، ۴۰۹ هزار و ۶۸۲ تن بوده که در مقایسه با مدت مشابه سال پیش با میزان ۳۵۶ هزار و ۳۶۰ تن، رشد ۱۵ درصدی را شاهد هستیم.
حبیبی عمده محصولات صادراتی ریلی را کاشی، سنگ آهن، سیمان، آهن آلات، انواع لوله، پلی آتین، خرما، شکر، پلاستیک و مواد شوینده اعلام کرد.
سرپرست راه آهن شمال شرق ۲ ادامه داد: از ابتدای سال تاکنون ۹۳۵ هزار و ۷۹۰ مسافر از خدمات راه آهن گلستان بهره‌مند شدند که این عدد در سال گذشته ۸۱۵ هزار و ۲۹۰ بوده و بیانگر رشد ۱۵ درصدی در جابجایی مسافران است.
حبیبی گفت: از مجموع مسافران این اداره کل، ۱۹۰ هزار مسافر در مسیر ریلی گرگان و تهران بوده و سایر مسافران از خدمات قطارهای حومه‌ای استفاده کرده اند.
لینک کوتاه : https://noyabpress.ir/?p=32855
کد شما در این بخش

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.