• امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
7
دادستان گرگان مطرح کرد؛

غفلت جهاد کشاورزی در منطقه زیارت/۵۰۰۰ واحد غیرمجاز ساخته شده است

  • کد خبر : 3272
  • 17 بهمن 1400 - 16:18
غفلت جهاد کشاورزی در منطقه زیارت/۵۰۰۰ واحد غیرمجاز ساخته شده است
دادستان عمومی و انقلاب گرگان با بیان این که جهاد کشاورزی گلستان از وظیفه اصلی خود در روستای زیارت غفلت کرده است، گفت: در روستای زیارت پنج هزار ساخت و ساز غیرمجاز اتفاق افتاده است.

به گزارش نویاب، محمود اسپانلو ظهر شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه گلستان اظهار کرد: در شورای حفظ حقوق بیت المال بر توقف ادامه ساخت و سازها و تعیین تکلیف ساخت و سازهای غیرمجاز در روستای زیارت تاکید شد و اولویت ما برخورد با دانه درشت‌ها است.

دادستان عمومی و انقلاب گرگان با بیان اینکه کوتاهی دستگاه‌ها در ساخت و ساز مسلم است، اضافه کرد: تمام دستگاه‌ها مکلف هستند با دستگاه قضائی همکاری کنند.

اسپانلو گفت: در بالادست روستای زیارت پنج هزار ساخت و ساز غیرمجاز اتفاق افتاده که خارج از بافت روستا شکل گرفته است و سازمان جهاد کشاورزی استان در تأمین امکانات امور اراضی را خلع سلاح کرده و تعرض شدید به اراضی کشاورزی انجام شده است.

وی بیان کرد: جهاد کشاورزی از وظیفه اصلی خود غفلت کرد و متولیان باید پاسخگوی این غفلت باشند.

اسپانلو ادامه داد: از پنج هزار ساخت و ساز غیر مجاز اتفاق افتاده کمتر از هزار مورد به دستگاه قضائی اعلام شده و بخش عمده‌ای از آنها هم مشمول مرور زمان شده است.

دادستان عمومی و انقلاب گرگان با تاکید بر ورود دستگاه قضائی به منطقه ساخت و سازهای پارادایز، نوچمن و غیره گفت: مقاومت شدیدی در این قسمت‌ها وجود داشته اما عزم دستگاه قضائی جدی است.

وی از محدودیت تردد حمل مصالح در این محور خبر داد و گفت: در حوزه منابع طبیعی هم تعرض شدیدی وجود دارد و دستگاه متولی منفعل عمل می‌کند.

لینک کوتاه : https://noyabpress.ir/?p=3272
  • نویسنده : اعظم محبی
کد شما در این بخش

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.