• امروز : چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 1 May - 2024
2
دبیرخانه کشاورز گلستان:

دولت نگاه ویژه‌ای به گندمکاران داشته باشد

  • کد خبر : 31502
  • 11 بهمن 1402 - 12:53
دولت نگاه ویژه‌ای به گندمکاران داشته باشد
ایمانی، دبیرخانه کشاورز گلستان گفت: هزینه‌های تولید در بخش کشاورزی بیشتر از تورم اعلامی از سوی بانک مرکزی است و در این شرایط دولت باید نگاه ویژه‌ای به کشاورزان و مخصوصا گندمکاران داشته باشد.
به گزارش نویاب به نقل از ایلنا، علیقلی ایمانی اظهار کرد: قیمت خرید تضمینی گندم برای سال آینده کیلویی ۱۷ هزار ۵۰۰ اعلام شده است و این رقم بر اساس چهار فاکتور نرخ تورم، هزینه‌های تولید، نرخ بازار جهانی، نرخ مبادله در نظر گرفته است.

وی ادامه داد: با توجه بر اینکه هزینه های تولید در بخش کشاورزی بیشتر از تورم اعلامی از سوی بانک مرکزی است در این شرایط انتظار است که دولت کمک بیشتری  را برای گندمکاران در نظر بگیرد.

ایمانی بیان کرد: کشاورزان درخواست دارند‌ که قیمت خرید تضمینی گندم افزایش پیدا کند و باید تا پایان سال صبر کنیم. انتظار این است که دولت در بحث جایزه تحویل گندم برای کشاورزان مصوبه داشته باشد.

دبیرخانه کشاورز گلستان تصریح کرد: دولت باید به فکر این باشد که بتواند مساعدت بیشتری برای گندم کاران داشته باشد و کشاورزان بتوانند گندم خودشان را با خیال راحت به دولت تحویل بدهند.

وی یادآور شد: گندمکاران نگران هزینه‌های تولید هستند و انتظار دارند به موقع مطالبات خود را دریافت کنند. نمایندگان مجلس باید وارد میدان شوند و نارضایتی گندمکاران را به گوش مسئولان حتما برسانند.

لینک کوتاه : https://noyabpress.ir/?p=31502
کد شما در این بخش

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.